Ik weet dat hij wel "bang" is voor het vaderschap... Bang in de zin van, kan ik dit wel, en doe ik het straks allemaal wel goed. als we het erover hebben, wat zeer zelden voorkomt dan zitten we wel enorm op 1 lijn... Ik weet hoe goed hij met kinderen is... en ik denk dan ook dat hij een geweldige vader gaat worden..... Maar als ie dan zijn bange gevoelens uit... denk ik ook wel eens, tjah wat word er dan van mij verwacht en als ik dan eens mijn angsten uit... in de zin van, wie verteld mij dat ik een goede moeder zal zijn... roept ie bijna van de daken ikke! ik zeg dat jij een goede moeder word... dat weet ik zeker....
Maar zo'n baby'tje is toch wel een beetje eng....
Hij is soms zelf nog een kind... zeker nu... GRR..
Wil niet voor 2 kinderen zorgen... hihihi....... eerst deze baby maar eens zien we dan wel weer... (ik wil wel heel veel kinderen hoor een groot gezin lijkt me heerlijk)
Misschien is ie idd ook bang dat ie mij moet delen... zo had ik het helemaal nog niet bekeken... hmmm ander oogpunt... tjah zit wat in smooty....
Ben zo bang dat ik straks na de bevalling zelf helemaal instort snappen jullie dat???
Ojah vandaag ook nog wel wat grappigs gebeurt... Ik heb een heel lief poesje.... en die was ik al de hele middag kwijt.. kom net boven om de was te halen en zie de babykamer deur op een kier staan... ik ga naar binnen en daar ligt mijn poezewoesje op het dekentje in het onderste hoekje van het ledikantje.... hmm ze is zo schattig gelukkig moet ik de dekentjes nog wassen... heb haar er wel ff uit getild en gezegd je mag hier niet komen weet je toch ligt ze in mijn armen en zegt miauw... echt zo van ik ben toch jou baby hihihi vind haar zo lief! en die voelt gewoon nu dat ik niet zo lekker in mijn vel zit met een zieke kleuter op de bank,.... dat ze lekker aanhakelijk van me is en lekker met me knuffelt...............
Zow..... weeer ff update