kan wel janken zeg

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

moet ff van me af blazen hoor
Ryan is sinds gister niet meer te houden zeg pff
de hele dag is het slaan slaan en nog eens slaan
op de gang zetten werkt niet . op de bank in de hoek laten zitten werkt niet
tik op de vingers werkt niet. negeren werkt niet en afleiden al helemaal niet.

als ik er wat van zeg gaat hij compleet over de rooie.
als ik dan vraag of die bij me komt of ik wil hem afleiden dan gaat het hier nog harder.
manlief heeft nachtdienst en heeft gister ook al haast niet geslapen
en kwam straks dus boos naar beneden of het nu een keertje afgelopen kon zijn
ik kan er niks aan doen dus en ik ga hem niet steeds zijn zin geven.

het enige wat hem dus zoethoud is zijn tutdoek en speen
maar die   krijgt hij eigenlijk alleen maar in bed
nu is hij de hele dag dus zo boos en vraagt om zijn toetie
maar die geef ik dus niet want ik wil dat hij er overdag niet mee loopt.
drama hier dus, nu was hij zo aan het gillen schreeuwen en huilen dat hij zoveel plaste achter elkaar dat hij helemaal doorgelekt was
dus heb ik hem net gewassen en maar in bed gelegt en hij is dus gelijk vertrokken
die is helemaal kapot van het giftige gedrag.

ik heb gister door zijn gedrag al haast niks in huis kunnen doen en nu dus ook al niet en dan moet ik straks nog naar de dokter toe om 15:40 en manlief zou ik dus wakker maken maar die laat ik maar liggen en neem Ryan maar even mee pff
ik weet het ff niet meer hoor

dus nu slaap papa en Ryan en mama zit hartgeborken benden

sorry voor het HELE lange verhaal

groetjes moekje

nu slapen papa en Ryan en mama zit hartgebroken beneden

(zin staat een beetje verkeerd door het snelle typen)

Hey Moekje

PFFFF wat vermoeiend.. ik ken het.. Birgit had dat zaterdag, alleen dan niet zo erg als jij beschrijft...
Gelukkig slaapt hij nu even, kun jij ook even bijtanken.

Ik snap dat je je aan je principes wil houden, maar als hij zo'n bui heeft zit m misschien wat dwars, waarom geef je m vandaag gewoon zijn tut niet, dan komt ie even tot rust.. Hij is echt niet meteen gewend aan dan ding, toch?

Ik weet uit ervaring dat je je niet altijd strak aan je regels kan houden, de situatie is soms gewoon anders...
Ik wou zaterdag compleet stoppen met de BV.. dat werd ook zo'n enorme strijd en DRAMA 's avonds en 's nachts dat ik het echt heb moeten bijstellen.. overdag helemaal niets en alleen 's avonds en 's nachts voorlopig. Het gaat prima!

Nou iig erg veel sterkte en doe even lekker niets.. dat huis kotm wel hoor!

Evelien

Hee moekje,

Wat vervelend zeg dat Ryan zo slaat en niet zichzelf is. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt.

Sven is de laatste tijd ook echt aan het uitdagen hoor. Misschien hoort het wel bij de leeftijd. Soms slaat hij ook maar dan roept hij daarna heel snel 'aai' en dan begint ie je dus te aaien. Hij weet heel goed dat dat niet mag.
Maar als ik hem tot de orde roep, begint hij ook te gillen, en hard....

Ik zou qua 'straffen' wel consequent blijven maar misschien als hij echt over zijn toeren is, dat je hem toch maar even zijn toet moet geven. Sven krijgt zijn speentje ook alleen in bed of als hij heel moe is. Maar ja, soms gaat hij ook wel eens door het lint en dan is dat het enige waar hij rustig van wordt. Dan moet het maar even hoor. Als ik dan 5 minuten later zeg dat hij zijn tutje moet geven, geeft hij hem ook meteen weer af.

Heel veel succes meid en hou maar in gedachten dat dit ook echt over moet gaan.....

Groetjes,
Maike

hoi meiden

de vase van slaan en daarna aaai is hij dus al lang voorbij
eerst deed hij het ook maar nu reageert hij zich overal op af
kan die mij niet raken dan is eht de tafel of bank ofzo.

en dat toetie gebueren tja erg moeilijk
hij kan er namelijk echt om nuilen en er een drama van maken terwijl hij weet dat het voor bovenis wanthij wijs tdan dus ook naar de trap en als ik dan zeg : "nee dat is voor in bed" gaat hij compleet over de rooie .
geef ik hem dan toch heeft hij het gewonnen natuurlijk
en helaas als meneer hem dus heeft wilt hij hem na 5 min. dus echt NIET afgeven
en loopt hij er de hele dag mee en dat wil ik dus niet.

moeilijk moeilijk moeilijk

groetjes moekje

Ik zit op mijn werk en mag eigenlijk niet reageren, maar met dit verhaal.
LIJKT WEL OF JE HET OVER RIK HEBT!

Sinds zaterdagavond is het hier ook raak. Alles willen hebben erom zeuren en als ik of Maik nee zeggen dan slaat ie tegen alles wat ie voor zich heeft. Ben ik dat ben ik dat, is het de tafel de tafel en hij slaat zelfs zichzelf.....................

En het gaat ook hier de hele dag door. Ik denk dat het toch iets is voor de leeftijd dan. Ook ik dacht dat ik alleen was, maar lees nu al die verhalen en dan voel ik me al wel wat meer gerustgesteld....

Meis ik hoop dat het snel over gaat voor ons allemaal.

Sterkte   en kop op!!

Liefs Saskia

Heel vervelend voor je!!!! Helaas geen tip voor je.. maar leef met je mee...

gr. Ilone

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 12:52:39'));

hoi meiden

de vase van slaan en daarna aaai is hij dus al lang voorbij
eerst deed hij het ook maar nu reageert hij zich overal op af
kan die mij niet raken dan is eht de tafel of bank ofzo.

en dat toetie gebueren tja erg moeilijk
hij kan er namelijk echt om nuilen en er een drama van maken terwijl hij weet dat het voor bovenis wanthij wijs tdan dus ook naar de trap en als ik dan zeg : "nee dat is voor in bed" gaat hij compleet over de rooie .
geef ik hem dan toch heeft hij het gewonnen natuurlijk
en helaas als meneer hem dus heeft wilt hij hem na 5 min. dus echt NIET afgeven
en loopt hij er de hele dag mee en dat wil ik dus niet.

moeilijk moeilijk moeilijk

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Ik wilde eerst eigenlijk niet reageren omdat ik er toch anders tegen aan kijk. Ik snap dat het allemaal heel moeilijk is en je er echt super moe van word. Het is een moeilijke leeftijd af en toe. Maar als hij er zo doorheen zit dan zou ik hem toch zijn toet geven. Hij zit gewoon ergens mee en het valt hem erg zwaar allemaal. Als zijn toet dan troost kan bieden dan zou ik hem gewoon geven. Onze kinderen zijn echt nog heel erg klein en dat wordt wel eens vergeten. Hij denkt echt nog niet van zo nu heb ik gewonnen. Hij heeft die troost op dit moment echt nodig. En laat hem er maar een paar dagen mee lopen. Als hij het allemaal niet meer zo moeilijk heeft verdwijnt toet gewoon weer naar bed. Ze zijn nog zo klein en er gebeurd zoveel om ze heen, en dan kunnen ze zich ook nog niet goed uiten. Dat is erg frustrerend voor ze. Marissa heeft ook van die dagen dat het allemaal niet wil. Zij heeft een fiepje, maar die mag ze dan ook gewoon overdag. En als het weer beter gaat dan taalt ze er echt niet meer naar. ik denk dat jullie er alle 3 een hoop rust van krijgen. Ryan voelt zich dan niet zo ongelukkig, papa kan gewoon slapen en ook jij voelt je dan niet zo verdrietig. Succes met je kleine driftkop

groetjes Linda

Terug
Bovenaan