A
Anoniem
Guest
quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-12-2007 21:40:04&apos
);
Hoi Karin,
er is absolluut nix mis met potjes hoor.
Maar ik vind ze zelf niet lekker, en vind ze ook behoorlijk aan de prijs.
Dan maak ik het ook niet gevarieerd hoor, maar ik vind het belangrijk dat hij zijn groente binnenkrijgt.
Maar de 1 heeft liever een potje, en de ander liever vers, en daar is helemaal nix mis mee.
Belangrijk is dat ze eten toch?
Toevallig heeft Dylano vandaag uit een potje op... aardappeltjes met sperzienboontjes en rundvlees. Hij vond het wel lekker
En weet je wat ik raar vind??
Ze adviseren om met koolsoorten pas vanaf een jaar te beginnen glf ik.
Maar ze hebben wel potjes van Olvarit, bloemkoolsmaak, vanaf 4mnd!!
Snappen jullie het nog??
Maar goed... Dylano vind gelukkig alles lekker (tot nu toe), dus ben daar erg blij mee.
Groetjes Debby.
Hoi Debby,
bloemkool is de enige uitzondering op de kolen. Kolen met bladeren zijn nog te zwaar maar bloemkool is lekker licht verteerbaar. Potjes worden hier aleen geadviseerd als je een keer weg gaat omdat het lijkt dat het heel erg gevarieerd is maar het hoofdbestanddeel is bijna altijd aardappelmeel en dat is het enige wat ze dan leren eten.
Groetjes van Marloes
Hoi Karin,
er is absolluut nix mis met potjes hoor.
Maar ik vind ze zelf niet lekker, en vind ze ook behoorlijk aan de prijs.
Dan maak ik het ook niet gevarieerd hoor, maar ik vind het belangrijk dat hij zijn groente binnenkrijgt.
Maar de 1 heeft liever een potje, en de ander liever vers, en daar is helemaal nix mis mee.
Belangrijk is dat ze eten toch?
Toevallig heeft Dylano vandaag uit een potje op... aardappeltjes met sperzienboontjes en rundvlees. Hij vond het wel lekker
En weet je wat ik raar vind??
Ze adviseren om met koolsoorten pas vanaf een jaar te beginnen glf ik.
Maar ze hebben wel potjes van Olvarit, bloemkoolsmaak, vanaf 4mnd!!
Snappen jullie het nog??
Maar goed... Dylano vind gelukkig alles lekker (tot nu toe), dus ben daar erg blij mee.
Groetjes Debby.
Hoi Debby,
bloemkool is de enige uitzondering op de kolen. Kolen met bladeren zijn nog te zwaar maar bloemkool is lekker licht verteerbaar. Potjes worden hier aleen geadviseerd als je een keer weg gaat omdat het lijkt dat het heel erg gevarieerd is maar het hoofdbestanddeel is bijna altijd aardappelmeel en dat is het enige wat ze dan leren eten.
Groetjes van Marloes