KDV (nogmaals)

Ik heb het gemeld bij de leidster van de babygroep over het smoezelige.
Ze zei dat dat niet de bedoeling is. En dat ze om 9 uur en om 16 uur altijd opruimen en schoonmaken.
Ik houd het gewoon in de gaten. Vanochtend zag het er weer beter uit.
Ik hoop dat mijn opmerking heeft geholpen en zo blijft.

Gr. Denise
 
Hoi Denise, erg goed van je dat je het toch hebt gezegt tegen de leidters. Snap best dat dit moeilijk voor je was... ik hoop dat het nu schoner blijft. Groetjes
 
Hoi Denise,

Goed hoor van je. Zeker omdat het natuurlijk best moeilijk is omdat je bang was dat ze je vinden zeuren.

Maar je voelt je er ongetwijfeld zelf beter bij nu.

Groetjes
 
Hoi Denise,grappig om te lezen dat jij in Wateringen woont ik woon namelijk ook in wateringen.Mijn zoontje van 7 1/2 maand gaat naar Dreumesland in Essellanden.Welk Kdv gaat jou dochtertje wschl naar Trumpy en welke lokatie of misschien ook Dreumesland want dit is sinds een poosje ook een onderdeel van Trumpy.Ik lees het wel.Ik ben best tevreden over Dreumesland al blijf je altijd wel op en aanmerkingen houden maar ik probeer het toch aan te kaarten wanneer ik bij sommige zaken mijn vraagtekens hebt en vaak lucht dat erg op anders ga je je alleen maar lopen irriteren en trouwens goed dat je het van dat zand hebt aangekaard bij de leidsters ik was ook weleens bang dat ze me een zeur zouden vinden maar dat is natuurlijk onzin het gaat om je kindje dus logisch dat je wilt weten hoe of wat.Succes verder,groetjes Ingrid.
 
Hé wat leuk zeg.
Gwenn, mijn dochtertje, gaat nu naar de locatie op het Guldeland. Dat was de enige die vrij was. Tik tak heb ik ook nog geprobeerd, maar kan ik pas in april 2005 terecht. En zij zijn in de zomer 3 wkn dicht, wat een min punt is.
Ik heb Gwenn nu wel op de wachtlijst staan voor Dreumesland. Ze zitten nu toch op het Ochideepad? Is het daar wel wat schoner? Ik dacht omdat het nieuw is het wel wat schoner zal zijn.
Ik ben ook opgelucht dat ik er wat van heb gezegd. Ik ben altijd bang dat ze me een zeikerd gaan vinden. Ook omdat ik er pas een mnd kom.

Ingrid, woon jij ook in Essellanden?

Groet Denise
 
Hoi Denise,sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar op de een of andere manier werkte dit forum niet en zijn mijn berichtjes verdwenen?!?.Ik woon niet in Essellanden maar aan het eind van het jaar gaan we er wel naartoe verhuizen dus dat wordt een drukke periode en we wonen dan lekker dicht in de buurt van het Kdv iets van 100 meter lopen dus wat wil je nog meer.Dreumesland zit inderdaad in de Orchideehof en het ziet er allemaal netjes uit maar wij hoeven geen slofjes aan wanneer je binnenkomt lijkt me ook niet echt nodig.De leidsters zijn allemaal erg lief voor de baby's alleen vind ik sommigen wel erg jong dat geeft niet maar toch zou ik weleens iemand willen die wat meer ervaren is en wat meer overzicht houdt.Zoals een poosje terug moesten wij onze zoon ala minute ophalen omdat die zogenaamd de vijfde ziekte zou hebben want hij had rode vlekken mijn man is hem gaan ophalen en bij thuiskomst was er geen enkele rode vlek meer te zien wschl gewoon iets van hitte-uitslag geweest wat heel veel babies weleens hebben maar wschl zijn ze dan niet in staat om dat goed te beoordelen dus dat vind ik wel jammer maar je hoort dit vaker ook over andere Kdv's dat je ze voor ieder wissewasje moet komen ophalen maar voor de rest ben ik tevreden over het Kdv.Ik vind tik-Tak er ook heel gezellig uitzien maar inderdaad een nadeel dat ze een aantal weken dicht zijn per jaar want dan moet je dat speciaal gaan regelen op je werk en dat moet maar net kunnen allemaal.Woon jij wel in Essellanden??.Ik lees het wel.Succes met je dochtertje en geniet ervan.Groetjes Ingrid.
 
Ik woon in Essellanden al ruim 4 jr.
Leuk dat je in de buurt komt wonen.
Nee dat heb ik nog niet meegemaakt dat je je kind ala minute moet komen halen.
Inderdaad er zijn erg jonge leidsters. ik moet er maar op vertrouwen en niet weten wat ze allemaal doen de hele dag.

Ga jij dinsd. 17 aug naar de bijeenkomst?

Groet Denise (denise395@hotmail.com)
 
Hoi Denise,welke bijeenkomst bedoelde jij op 17 augustus wschl die over de veranderingen in de vergoedingen etc maar die bijeenkomt is bij ons op donderdag 26 augustus dat zullen ze wel een beetje verdelen anders wordt het veels te druk.We hebben wel zin in de verhuizing ik vind het een gezellige wijk Essellanden en heel geschikt voor opgroeiende kinderen.Was de bijeenkomst een beetje de moeite waard ik ga donderdag wel even want ik wil graag weten wat de consequenties allemaal zijn met die veranderingen en of het nog een beetje betaalbaar blijft want ik vind het een boel geld allemaal.De werkgever van mijn man betaalt gelukkig een deel mee maar mijn werkgever helemaal niets.Is het bij jullie een beetje prettig geregeld.Ik hoor of lees het wel weer.Groetjes Ingrid.
 
Terug
Bovenaan