<p>beste allemaal,</p><p>Graag wil ik advies over het volgende.</p><p>Ik heb een zoontje van 1,5 jaar oud en hij gaat paar daagjes in de week naar kinderdagverblijf als ik werk.</p><p>Ik zou mijn zoontje omschrijven als een lieve vriendelijke en speels kind. Hij is bij mij thuis altijd vrolijk en hoor hem zelden huilen. Eigenlijk alleen als er echt iets is hoor ik hem huilen. Hij slaapt eet en drinkt goed. Afentoe zijn streken.</p><p>Nou geeft het kdv aan dat ze mijn zoontje onhandelbaar vinden en dat het lijkt alsof hij geen manieren heeft. Dit kwets mij enorm en schrok hier enorm van want thuis is mijn zoontje echt niet zo zoals ze hem omschrijft. </p><p>Me zoontje is 2 weken geleden nog bij een vriendin/ collega geweest voor een paar uurtjes ivm met de verhuizing. Ze gaf aan dat het een heerlijk ventje is en er totaal geen kind aan heb.</p><p>Daarom vind ik het zo raar dat de kdv aangeeft dat mijn zoontje onhandelbaar is en ze niet weten hoe ze met hem ommoeten gaan. Ze willen nu dat een prof naar zijn gedrag komt kijken om hun tips te geven. Ik zelf vind dit echt best wel heftig aangezien mijn zoontje 1 jaar oud is.</p><p>Als ik mijn zootje afzet gaat hij met een lach naar binnen. Dus ik weet even niet wat ik moet doen.</p><p></p>