Keizersnede na traumatische 1dte bevalling

Ik heb nog geen eerdere ks gehad:) gynaecoloog heeft me idd doorgestuurd naar praktijk wij om over de voroge bevalling te praten idd:) thanks!! Maar denk dat de grootste angst nu bij de complicaties zit die ik nu heb.. mocht ik bij de 30 weken echo geen groen licht krijgen voor een ks ga ik een second opinion aanvragen. Maar hopelijk doen ze niet moeilijk en kan k een beetje ontspannen na de volgende afspraak :)

Ja daarom! Ga niet t leven van die kleine in handen leggen van 1 gynaecoloog.. als zei t mis heeft en t is wel vasa previa hebben we een groot probleem als de vliezen breken! Thanks :)

Omdat wel gek mijn dochter van 8 is 3 maanden te vroeg geboren en ik ben nu zwanger van de 2 de ik durf ook niet vaginaal te bevallen terwijl wel mag maar ik mag ook kiezen voor keizersnee

Beste lezer,
Wat knap dat je dit onderwerp aansnijdt en zo eerlijk bent over je wens. Dit thema ligt gevoelig bij veel mensen, ook binnen de geboortezorg. Ik ben dit jaar bevallen middels een geplande keizersnede op verzoek, zie ook mijn verhaal hierover als je geïnteresseerd bent:
https://howaboutmom.nl/kiezen-voor-keizersnee-moet-normaler-worden/
Voor mij is het een goede ervaring geweest en zowel mijn zoon als ik zijn er goed uitgekomen. Van mij mag je mijn blog aan je gynaecoloog laten lezen. Hij of zij mag je best serieus nemen in je wens!
Lieve groet,
Danique

Terug
Bovenaan