Kennen jullie dit gevoel??

Hallo allemaal,

Ik heb gelukkig nooit een miskraam gehad en weer ook niet hoe dat voeld. Maar het is eigenlijk wel grappig hoe blij jullie zijn met zwangerschapskwaaltjes. Voor jullie is het een teken dat alles goed gaat, dat begrijp ik, maar het blijft grappig. Vele worden gek van alle kwaaltjes en zouden graag willen dat het ophield.
Ik wens iedereen een goede zwangerschap toen, met of zonder kwaaltjes.

Groetjes Jeanine

Hai hai,

Charlie: donderdag heb ik een telefonische afspraak met mijn gyn.
Verder gaat het nu een stuk beter. Ik ben er nu aan gewent dat mijn lichaam van dag tot dag anders voelt... Zal alleen nog maar erger worden denk ik :).

We hebben er 3 jaar over gedaan zwanger te worden. Na div. onderzoeken bleek er geen oorzaak te zijn en zijn we begonnen met IUI. Dit hebben we 10 keer zonder resultaat gedaan.
Eind februari zijn we eindelijk begonnen met de hormonen voor onze eerste IVF. En nu hebben we een baby in m'n buik van 5 weken!
Zelfs na 3 jaar moeten we nog erg aan het idee wennen dat we in december dan toch ouders zijn. Ook omdat we weten dat we met IVF een iets hogere kans hebben dat het mis kan gaan, zijn we heel voorzichtig blij.
Door dit forum met veel leuke verhalen voel ik me een heel stuk gerust gesteld en ben ik nu langzaam aan het genieten. Nog maar 8 maanden en nog zo veel te regelen!

Hoi Lonneke!
pfff, ben ik blij dat er nog iemand last heeft van hoofdpijn.
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik nooit hoofdpijn gehad!
Nu heb ik hier al twee keer last van gehad. Maakte me alweer zorgen.

Iemand vroeg (ik weet niet meer wie) hoe mijn vorige zwangerschappen zijn gegaan.
Die zijn prima gegaan. Behalve de tweede zwangerschap dan.
Bij mijn eerste had ik nergens last van. Alleen een beetje wee:ig gevoel in mijn buik en ik lustte geen koffie meer.
Bij de twee en derde zwangerschap was ik wel behoorlijk misselijk. Vooral bij de tweede zwangerschap was ik echt heel erg misselijk, tot twee dagen voor de "beruchte"echo, toen voelde ik me opeens een stuk beter. Later bleek dat het op die dag ook was misgegaan!

Vandaag na school kwam een collega even bij me kletsen. Hij heeft één zoon van 18 jaar. We hadden het over vakantie gaan ed. Toen begon hij opeens dat hij niet meer ver op vakantie kon gaan, omdat een studerend kind tegenwoordig zo duur is en dat je als ouders zoveel moet betalen. En dat ik maar moest wachten tot dat die van mij groot waren.....ik kreeg een beetje de zenuwen.....Hij moest eens weten dat nr. 3 ook onderweg is.

Oh, ik ben zo bang voor alle reacties die ik ga krijgen....(dat had ik trouwens bij mijn vorige zwangerschappen ook!)

Estelle

Terug
Bovenaan