Kereltje heeft het koud in de nacht

mijn tweeling meiden slapen op een aerosleep matras maar die hebben het niet koud..(denk ik dan want ze slapen snachts door) ze hebben een romper aan met lange mouwen en soms een broekje en een slaapzak zonder mouwen.ze voelen lekker warm. het is idd best veel wat je kindje allemaal aan heeft..ben ook benieuwd wat de HA zegt.
en bobbian wat is voor jou te koud? alleen een romper ofzo? gewoon nieuwsgierigheid hoor!

groetjes zonnetje

Roosmarijn heeft een lange mouwen romper aan en een slaapzakje zonder mouwen. Ze heeft wel sokjes aan, want ze krijgt anders van die plakvoetjes en dan zitten haar voetjes vast in de slaapzak.
Ik temperatuur haar niet 's nachts en ze voelt ook niet koud als ze komt voor de fles. Ook nooit gedacht dat ze het koud zou hebben en daarom misschien honger heeft.

Wel een raar verhaal van die kinderarts. Wat kan het te maken hebben met voor zijn. Het zou misschien nog kunnen dat hij in een groeispurtje zit en daar energie aan besteed, waardoor hij wat kouder is.

Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Liefs,

Gisteren dus naar de huisarts geweest.

Blijkt dat mijn oude huisarts met pension is en ik dus een nieuwe heb. (ben pas uitgeschreven bij mijn moeder en die schijnt die brief gehad te hebben) zij wist dus helemaal niks van damian en kon aan de hand van mijn verhaal ook niet de vinger op leggen wat het was.
Ze dacht dat het weer door onrijpheid van zijn lichaampje zou kunnen komen maar waarom had hij hier dan in het begin geen last van? Ik moest het nog maar even een maandje!! aan kijken.

Heb vanacht weer het gebruikelijke aangedaan en later dekentje erover en kruikje erbij en hij heeft iets beter geslapen. Maar hij blijft dus veel te veel aan hebben. Wat moet ik hem nog aandoen als het nog wat kouder is?? Ik kijk nog heel even aan en dan ga ik weer terug naar allebei.

jeetje wat vervelend dat je het een maandje! moet aankijken..ik zou als mijn kind het heeft toch graag willen weten wat het is..(dat wil jij natuurlijk ook!) tja volgens mij kan je hem niet heel veel meer aandoen als het kouder word..hopelijk is het voor het echt kouder word over en kan hij zn temp.beter op peil houden..ik heb geen tips voor je,vind het wel een rare reactie van de kinderarts en trouwens ook van de ha..ik hoop dat het snel beter gaat! succes!

groetjes zonnetje

He zonnetje, nee te koud bedoel ik niet mee alleen een rompertje of zo, maar ik hou bv langer de zomerslaapzak aan terwijl ik zelf al een extra deken over mij heb heen gegooid.
Ze hebben bij mij een mouwloze romper aan met een dunne pyama en dus een dunne slaapzak.
Als het vriest in de winter dan dragen ze bij mij of een slaapzak met mouwen of zonder mouwen.
Maar omdat de slaapzakken al jaren oud zijn, zijn ze zo dik niet meer en dan denk ik dus als het zo koud is dat er eigelijk nog een deken overheen moet.
Ik merk aan mijn zoontje van 2 dat hij het kouder gaat krijgen nu want ik hoor hem s'nachts rommelen.
Van de week heb ik er dus even een deken overheen gelegd en daarna ging hij weer lekker slapen.

Terug
Bovenaan