hoi dames allemaal gefeliciteerd met jullie ,,kerstkindjes,, wel een byzondere tijd he? ik heb zelf geen kerstkindjes maar wel een byzonder gezin wij zijn met zijn zessen maar 4 van ons zijn allemaal in 1 week jarig in April ,3 weken geleden ben ik bevallen van Marit dat was op 25 april [liep al 9 dgn over tijd] de volgende dag 26 april is mijn oudste 8 jaar geworden , mijn man werd op 27 april 35 en ik ben zelf op 29 april 33 geworden , ik was ook erg bang dat Marit op 1 van onze verjaardagen zou komen , gelukkig net weer een dag er voor aan zodat we allemaal toch een eigen dag hebben , vind ik voor de kinderen zelf mooier ook voor later ,t,is gelukkig spontaan geboren anders zou ik 1 mei ingeleid worden , nou ik ben blij dat het zo gegaan is ,liever 4 achter elkar dan dat er weer een dag of twee tussen zit , we laten de slingers gewoon een hele week hangen en nu worden ze niet eerder opgehangen in januari , we zijn nu voor het hele jaar al weer klaar, we gaan nog wel kijken hoe we dit in de komende jaren gaan vieren , ik denk voor de kinderen op de dag zelf en van mijn man en ik 2 mnd later en dan een grote bbq in de tuin want ook voor de familie is 4 keer opdraven niet leuk meer je bent op een gegeven moment uitgepraat met elkaar , tja ........