kerstkindje???

ja tis lastig om te zeggen he   ik hoop dat ie van mij wat vroeger
komt haha is idd leuk als je met kerst kan 'showen'   haha

maarja we zien t wel he

jullie horen t zeker!

groetjes renata

hoi renaat.

ik heb het zelfde als jou.
ik ben op 26 dec uit gerekend.
en ik hoop eerlijk gezegt dat het eerder komt.
wand mijn vriend zijn broer is op 26 dec jarig.
en ook ik wil mijn kindje aan iedereen laaten zien met kerst.

geniet van je zwangerschap.
groetjes n

Hoi allemaal,

Ook ik ben in december uitgerekend (ongeveer 18 december). Ik heb al twee kinderen. Bij mijn oudste was ik 22 december uitgerekend, hij is op 27 december geboren (2000). De weeen waren toen kerstavond begonnen, maar zetten niet goed door. Bij mijn nu nog jongste was ik op 20 december uitgerekend, zij is op 24 december geboren. Weeen begonnen '"s morgens en eind van de dag was ze er. Wacht nu de echo wel af voor de juiste datum, scheelde bij mij steeds een week met de handmatige berekening.

Groetjes, Manon

Hallo

Heb vanmiddag een echo gehad en ik ben nu 8 weken zwanger en ben uitgerekend op de 1e kerstdag 25-12-2006 dus echt een kerstkindje!! me zoontje is op 18-12-2004 op de uitgerekende datum geboren dus zal benieuwen wat deze gaat doen!!

word een mooi kerstcadeautje onder de kerstboom!!

groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 8 weken

hoi dames allemaal gefeliciteerd met jullie ,,kerstkindjes,, wel een byzondere tijd he? ik heb zelf geen kerstkindjes maar wel een byzonder gezin wij zijn met zijn zessen maar 4 van ons zijn allemaal in 1 week jarig in April ,3 weken geleden ben ik bevallen van Marit dat was op 25 april [liep al 9 dgn over tijd] de volgende dag 26 april is mijn oudste 8 jaar geworden , mijn man werd op 27 april 35 en ik ben zelf op 29 april 33 geworden , ik was ook erg bang dat Marit op 1 van onze verjaardagen zou komen , gelukkig net weer een dag er voor aan zodat we allemaal toch een eigen dag hebben , vind ik voor de kinderen zelf mooier ook voor later ,t,is gelukkig spontaan geboren anders zou ik 1 mei ingeleid worden , nou ik ben blij dat het zo gegaan is ,liever 4 achter elkar dan dat er weer een dag of twee tussen zit , we laten de slingers gewoon een hele week hangen en nu worden ze niet eerder opgehangen in januari , we zijn nu voor het hele jaar al weer klaar, we gaan nog wel kijken    hoe we dit in de komende jaren gaan vieren , ik denk voor de kinderen op de dag zelf en van mijn man en ik 2 mnd later en dan een grote bbq in de tuin want ook voor de familie is 4 keer opdraven niet leuk meer je bent op een gegeven moment uitgepraat met elkaar , tja ........

Wij zijn uitgerekend op 20 december, dus net geen kerstkindje. Tenzij het eigenwijs is en later komt... Ik ben benieuwd.

ik ben zo benieuwd maarja je weet t pas als t zich aandient he hahaha

succes iedereen!

Hoi

Mijn jongste was afgelopen 19 december uitgerekend, maar bleef lekker zitten. Ik was blij dat het 23 uur was op eerste kerstdag, want zou het voor mijn dochter niet zo leuk vinden dat niemand op haar verjaardag zou komen...
Gelukkig kwam ze wel voor oud en nieuw en ik vind het wel een mooie datum geworden, lekker er tussen in ( alsof we niks te doen hadden...). Ze is de 29-ste geboren.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan