kerstkindje???

Ik ben in februari 2006 gestopt met de pil en wil persé geen kerstkindje omdat ik dat zo sneu voor het kind vind, dus hebben we die vruchtbare maand zegmaar " overgeslagen".

Yja een maand overslaan heeft niet zoveel zin hoor, ik was pas 25
januari uitgereknd maar mijn dochter is toch echt met kerst 2004
geboren. Plannen lukt nou eenmaal niet!

Hallo medezwangeren,

ik ben uitgerekend op 20 december 2006, dus of ik beschouw mijn Ertje ook als een kerstkindje.  Toeval wil dat ons eerste dochtertje Noëlle heet, omdat we dat een mooie naam vonden.
Lastig wordt het natuurlijk wel om een toepasselijke naam voor Ertje te gaan vinden wanneer hij of zij zich met de kerst aandient..
Maar goed, natuurlijk heb je altijd mensen die het zielig vinden dat het kindje met de kerst verwacht wordt, deze mensen moeten eens erop gewezen worden dat kinderen die geen liefde, eten en een schone omgeving hebben pas zielig zijn en niet onze kinderen die toevallig met de kerst (mooiste tijd van het jaar....) geboren worden.

Succes Dames!! (en natuurlijk ook de pappa's)

Hé hallo!

Hier nog eentje die 1e Kerstdag haar kindje verwacht!
Tenminste volgens mijn eigen berekeningen dan, deze week ga ik voor het eerst op controle bij de verloskundige, dus misschien dat die wat anders zegt.
Maar ik denk het niet hoor, ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest.
Of ik moet al verder zijn natuurlijk en een paar keer gewoon ongesteld zijn geweest, hahaha!
Maar ja, het schijnt wel eens voor te komen!
Het kindje van een vriendin is van 2e Kerstdag, dus we houden straks gewoon 1 groot Kerstfeest!

Groetjes Sesam

Terug
Bovenaan