Het is ook echt een verdrietige situatie.Dat klopt inderdaad en ik vond ook dat er hulp zou moeten komen in hoe nu verder. Mijn partner wil hem hier niet meer hebben in huis, geeft aan misschien of een aantal maanden weer als hij geholpen is. Gezien het feit dat ik dit niet alleen kan bepalen en ook 2 kinderen met haar heb in het huis weet ik het even niet meer. Ik kan wel willen dat hij hier komt maar dan is het of het nieuwe gezin met 2 kinderen of hij. Ik weet echt niet wat ik hier mee moet en kan eigenlijk alleen maar de heledag verdrietin zijn hier over.
Hopelijk draait je vrouw nog wat bij.
Misschien een gesprek om haar jouw kant van de situatie te laten zien? Hoe zou zij zich voelen als ze tussen haar twee kinderen zou moeten kiezen, wanneer 1 zich misdraagt?
Binnen een niet-samengesteld gezin zou je zoon waarschijnlijk naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen gaan. Een soort kostscholen waarbij ze alleen in het weekend nog thuiskomen.
Al zou inderdaad mogelijk zijn gedrag minder extreem zijn, in een normale gezinssituatie. Zou inderdaad te maken kunnen hebben met jaloezie naar de kinderen waarvan de ouders wel samen zijn.
Hoe gedraagt je zoon zich bij zijn moeder thuis? En hoe gaat het met hem op school?