Kijk ff naar deze link meiden... heel zielig

A

Anoniem

Guest

http://www.howgreatthouart.co.uk/maddie.htm

Moest er zelf (natuurlijk) weer een traan om laten, maar het is ook zo ontzettend zielig, oneerlijk, onmenselijk en gemeen....

happyM.

o ja... met je geluid aan, komt hij nog iets beter in je hersenen (èn traancentrum) binnen

Echt verschrikkelijk voor dat mooie meisje....
M'n hart bonkt in m'n keel als ik dat zie....

VERSCHRIKKELIJK!!!!!! Wat kan ik me om dit soort dingen boos maken, wie haalt het in zijn hoofd!! Het zal maar overkomen...en het idee dat je niet weet wat ze met haar doen...ik zit hier echt met tranen in mijn ogen...

Elise...

Bah! Wat kan ik me daar over opwinden zeg!
Er spoken meteen allemaal dingen door je hoofd wat er met dat meisje gebeurd/gebeurd kan zijn!! Het zou je dochter maar wezen.

Maar, ik wil geen discussie aanwoekeren ofzo, maar wie laat zijn kinderen dan ook alleen in een vreemd land? Kijk, als je gewoon thuis naar je buren gaat en de babyfoon meeneemt, ok, maar ik zou dze dus nooit en te nimmer alleen laten! Neemt niet weg dat het vreselijk is! en blijft!

Gr. Marieke

Triest is het.
Maar iets in mij zegt dat er nog steeds de mogelijkheid bestaat dat ze zelf die kamer verlaten heeft (de deur stond open en alleen zij was weg) en is gaan zoeken naar haar ouders en misschien toch ergens in een baai verdronken is.
Eerlijk gezegt zou ik nooit maar dan ook nooit mijn kinderen in een hotel/appartement achterlaten en zelf weg gaan om te eten. Er had ook brand kunnen uitbreken.

idd tranen in mijn ogen maar hij ouders hadden haar nooit, maar dan ook nooit alleen mogen laten!

Hoezo niet alleen laten? Wij hebben het ook gedaan hoor op vakantie, uk in bed, babyfoon erbij en wij zijn naar buiten/zwembad/bar gegaan. Wat moet je dan? Op de kamer blijven hangen omdat uk slaapt? Ten eerste heb ik daar dan geen zin in (tenminste niet ieder slaapje) en ten tweede slaapt mijn uk niet zolang ik erbij ben of is heel snel weer wakker. Dus schiet dan niet op met hotelkamer... ik vind dat dit gewoon moet kunnen. Dat dit is gebeurd is toch echt uitzondering. Je doet  toch de kamerdeur dicht, eventueel op slot  en als het goed is kan je 'm dan niet zo van buiten open maken.  Als je de deur open laat staan... okee... dan vraag  je  misschien om problemen. Maar weet niet of dat hier het geval was hoor!
Mijn mening....  

Terug
Bovenaan