Kijk ff naar deze link meiden... heel zielig

Kippenvel op m'n armen,.. Koude rillingen,..
Heb zo even mijn eigen gedachten,..

Esmé mv Kay

Vreselijk!! Ik betrek zoiets gelijk op mijn eigen situatie. Ik zou geloof ik helemaal gek worden (wie niet?!).

Ik had het er laatst met Mark over en hij zei heel hard dat ze waarschijnlijk al lang dood is. Het verhaal is al zo bekend geworden over de hele wereld dat ze voor de kinderhandel al niet interessant meer is.

Ik hoop in dat geval dat ze haar lichaampje snel zullen vinden, want niks lijkt me erger dan een vermist persoon te hebben in je familie. Je durft en kunt dan nooit echt afscheid te nemen!!

Ongelooflijk dat mensen tot zoiets in staat zijn, los van het feit dat ze zelf weggelopen kan zijn! Er gebeuren helaas  veel van dit soort dingen op deze aardkloot!

Fonske.

Weet je wat het zieke is Fonske (de hele kinderhandle is natuurlijk al te ziek voor woorden, maar dit is nog zieker!); ik heb een keer een programma gezien met professionals op het gebied van ontvoeringen en kinderhandel etc, en hij zei dat kinderen als Nathalie H. juist nog populairder worden in de seks-industrie omdat er echt zieke geesten schijnen te zijn die voor dat soort meisjes  nog meer geld willen neerleggen....

wat vreselijk! ik las in de kinderen gisteren ook nog een verhaaltje over een bijna ontvoering. Het zal je maar gebeuren.

Lieve mama's pas goed op jullie kindjes!!! Hoe je dat doet moet ieder maar voor zichzelf weten en verantwoorden. maar wees je ervan bewust dat wij leven in een wereld waar veel verwarde mensen (wat zeg ik dat weer politiek correct) wonen.

groetjes

mama van Rêve

Hoi Stephanie, dat is zeker heel ziek. Ik word er bijna onpasselijk van!! Bah, ze zouden dat volk moeten castreren en te kijk zetten voor de hele wereld, maar goed, als ze echt zo ziek zijn, maakt ze dat waarschijnlijk ook niet veel uit. Ik blijf echter voor een rigoreuze aanpak als castreren. Echt...net als bij een kat,.....hakkie takkie, weg zakkie!!! Een ergere straf kun je volgens mij niet krijgen.

Groetjes Fonske.

Hoi hoi,

Weet je wat mij ook zo bezighoud?Stel dat het arme meisje nog leeft,hoe bang zal ze wel niet zijn.Hoe erg mist ze haar papa en mama en snapt ze helemaal niets van het hele gebeuren...dat vind ik zo erg voor haar.Kan er echt helemaal naar  en misselijk van worden.Moet er van huilen.Ik hoop zo dat ze gevonden wordt!!

Liefs Kitty.

Terug
Bovenaan