Kijk ff naar deze link meiden... heel zielig

Iedereen heeft hier natuurlijk zijn eigen mening over. Ik zou Tyche ook never nooit niet alleen laten maar kan het wel snappen als mensen het wel doen. En het is natuurlijk ook niet de ouders hun schuld. Ze hebben dit niet gewild. Wat zullen ze een pijn hebben.

En wat iemand (ben vergeten wie) zegt dat die kleine zelf weggelopen zou zijn. Aan die moeglijkheid had ik nog niet gedacht maar oh wat erg!

Verder vind ik het wel raar dat die ouders zo erg de media opzoeken. Niet om over iemand te oordelen hoor maar er zijn nog wel veel meer kindjes vermist. Vind het een beetje raar.
Vond ik ook met Natalie Hollowee (of hoe je dat schrijft)

Wat vinden jullie?

Groetjes Kirsten

Hiya,

Als het mijn kindje was, en ik dacht dat het zou helpen, dan zocht ik de pers, de TV, rooksignalen, internet wat dan ook. De moeder van Natalie Holloway was op een gegeven moment mischien vrij irritant, maar ze hield de zaak wel aan de gang, en inderdaad in de trieste realiteit zijn er veel meer kindjes verdwenen, dat is precies de rede waarom dit soort ouders alles proberen om de aandacht op hun "zaak" te houden.
Och en wat een ellende voor die arme ouders, kan me (en wil me) niet eens voorstellen wat er in je hoofd gebeurd als je kindje ineens weg is, denk dat ik ter plekke gek word.

Ajuus,ilja

het is vreselijk (en wat een prachtig meisje is het!), maar ik vind het persoonlijk ook echt onverantwoordelijk van de ouders. Dat maakt het er niet minder erg om natuurlijk, maar ik vind dat als je kiest om op vakantie te gaan met je kleine, je je aan moet passen aan de kleine. Je leven is nou eenmaal niet meer zoals voordat je kinderen had. Als mijn kinderen slapen ben ik binne, hoe warm het ook is!

ff een aanvulling op mijn nooit, maar dan ook nooit alleen laten. Ik vind dat de babyfoon wel moet kunnen. Dat hebben wij zelf ook gedaan op vakantie maar deze ouders hadden geen babyfoon bij zich, zij gingen elk half uur kijken of alles nog goed was. Dat kan dus echt niet. Wat als er brand uitbreekt? Of idd het kindje verdwijnt om wat voor reden dan ook

Weglopen zou ook inderdaad kunnen, maar er is kort na haar verdwijning op een bewakingscamera in de buurt gezien hoe een Britse auto wegreed met een vrouw en een meisje dat op Madeleine leek.

Toch.... (jullie kunnen en mogen me heeeeeeel raar en stom vinden nu ik dit zeg), als naar buiten komt dat de ouders er zelf iets mee te maken hebben, zou het me niet zo heel erg verbazen. Het is zeker niet mijn eerste gedachte, maar hoe vaak hoor de in de media niet een geval van vermissing/moord/zedenmisdrijf en blijken de ouders (of er één van natuurlijk) er zelf achter te zitten. Kijk naar het meisje van strand Nulde.... Of kijk maar eens naar "reportage" op sbs6 op zondag-avond. Ook heel veel mensen die hun eigen kinderen iets aandoen of zelfs ombrengen omdat er een heeeeeeeele grote kronkel in hun kop zit. Die mensen denken dat hun kind beter omgebracht kan worden, omdat het anders niet goed met ze af zal lopen, stemmen in het hoofd, waanbeelden, enz enz enz...

Groetjes happyM

p.s. ik hoop natuurlijk dat ze (liefs levend) teruggevonden wordt, maar ik acht de kans erg klein.

He happyM,

Het is niet raar dat je dat denkt hoor, die optie is bij mij ook al meerdere malen dor mijn hoofd geschoten! Het is een rare wereld tegenwoordig! Helaas.

Gr.Marieke

Tja dat zou natuurlijk kunnen.... maar ik denk wel dat het restaurant een perfecte getuige is van het feit dat ze inderdaad daar waren. Maarja, misschien is  er voor die tijd al iets gebeurd en zijn ze juist daarom uit eten gegaan, zodat het lijkt alsof het toen gebeurd was. Ik vond het idee van wakker worden en weglopen heel aannemelijk, zeker omdat ik weet dat mijn dochter elke nacht wakker wordt om te kijken of wij er nog wel zijn (en dan heerlijk naast ons komt liggen ). Het zou natuurlijk kunnen dat ze wakker is geschrokken, niet meer wist waar ze was en haar ouders is gaan zoeken

Tja, het is een heel sneu idee. Niemand weet waar ze is, of ze nog leeft en of ze nog terug komt. Ze gaan er maar vanuit dat ze ontvoerd is.
Als je weet dat je kind gaat "spoken" 's nachts, of als die mogelijkheid bestaat... dan doe je toch de deur op slot?
En aten ze wel bij een restaurant? Ik dacht bij bekenden, maar dat doet er ook niet toe.

Tis een prachtig meisje om te zien, ik hoop dat alles goed komt.

Soms volg ik eens zo'n opsporings-drama. Sommigen trekken gewoon mijn aandacht. Net als een aantal jaar geleden met  Marion van Buuren  en dat dochtertje Romy.

Die haar turkse vriend was in Turkije gestorven en hun waren vermist. Uiteindelijk is een vriend van de (ex) man gaan praten en bleken ze te zijn begraven in de duinen bij Egmond/Bergen.

De zaak van Natalie Holloway spreekt me op één of andere manier niet zo aan. Niet dat ik het niet erg vind... tuurlijk wel, heel zielig voor de familie, maar toch anders.

En dan deze zaak van Madeleine McCann.... het heeft weer m'n volledige aandacht en ik volg de nieuwsberichten weer op  de voet.

Bedankt voor het reageren, sommige items moeten soms even de revue passeren (vind ik)

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan