Kijken jullie kleintjes al tv?

Hoi,
ik ben benieuwd of jullie kleintjes al naar de tv kijken. Danielle is nu bijna 10 maanden maar kijkt (gelukkig) nog helemaal niet naar de tv maar soms hoor of lees ik weleens dat sommige met die leeftijd al tv kijken, dus vandaar mijn vraag.

Groetjes van Sonja

Ik weet nog toen ik geen mama was, ik dacht dat mijn kids bijna  nooit televisie zou kijken!
Maar ik moet eerlijk zeggen, ik ben niet meer zo stoer sinds ik mama ben en kom al op veel dingen terug ......

Mick mag van mij wel eens televisie kijken. De teletubbies vind ie echt leuk. En moet eerlijk zeggen soms is het ook wel even lekker, hij in zijn kinderstoel voor de televisie en  ik kan dan bijv. koken. Maar ik probeer het wel te beperken hoor.

Groetjes Jiska

Jurian is nu 9 en halve maand en kijkt al een tijdje tv.
Wij hebben digitale tv en daar zit een leuke zender op, babytv.
Hier zijn veel liedjes op, en veel kleuren etc. Hij vind het erg leuk en word er erg vrolijk van, en gaat zelfs meedoen als ie kinderen in z'n handjes ziet klappen.
Het is echt een zender voor baby's/kinderen en is nog leerzaam ook.
Vind het wel belangrijk dat Jurian zich ook met andere dingen kan vermaken, dus hij zit niet heel veel bij de tv.

Liefs Janet
mv Jurian 06-07-2007

Ha Sonja,

Ja Brian (25-07-07) kijkt wel tv. Nu komt dat ook omdat ik nog een zoon van 3 heb die een aantal progamma's per dag mag kijken of een s een dvd!
De teletubbies staat bij ons geregeld aan (naast tv ook dvd's ervan), en daar blijft Brian zowaar echt voor op zn plek. Als de tv aanstaat gaat hij verder gewoon zn gangetje dus eerlijk gezegd geloof ik dat wel.
 Als het in beperkte mate blijft heb ik daar geen moeite mee!!

groetjes,
Achnita

Hoi,

Het ligt heel erg aan het weer. Meestal gaan we veel wandelen en dan komt het er niet van. Het liefst hou ik overdag de tv uit.
Als het echt niet wil met koken dan zet ik wel eens een baby dvd of cd op. Daar wordt ie lekker rustig van.
Hidde heeft nu ongeveer 3 keer de teletubbies gezien en reageert er wel erg leuk op.
Ik hou het dus het liefs achter de hand voor als niks meer wil.
Groetjes Lynn

Bas 'kijkt' iedere ochtend met Eva mee naar 'De wereld is mooi' terwijl ik sta te douchen. Kijken staat tussen aanhalingstekens, want het interesseert  hem eigenlijk helemaal niet zo. Hij speelt veel leiver met de dingen die op het blad van de minderstoel liggen.

Af en toe zit hij een minuutje zeer geïnteresseerd te kijken, maar dan is er weer iets anders wat hij leuker vindt.

Groetjes, Karin

hallo,

Ja hoor, mijn dochter van nu elf maanden is groot fan van Nijntje ( vandaar dat het thema voor haar verjaardag Nijntje is)  en Teletubbies, voor mij is dit een herhaling van het verleden mijn dochter van 10 was ook helemaal  gek van teletubbies, en mijn zoon van 15jr was helemaal fan van dinosaurs. haha nu niet meer hij kijkt nu liever naar mtv, the box enz, en mn dochter naar totaly spies, hihi denkt dat ze zelf een spion kan worden.

gr bianca

De teletubies vind Isabel helemaal geweldig, En ja dus soms kijkt ze daarna. Maar is meer uitzondering dan regel. Zeg 1 a twee keer per week eens een keer.

En soms aan het einde van de middag staat de tv hier wel eens aan en dan kijkt ze rustig mee....meestal is ze dan best heel druk en niet te houden en dan even een momentje bijkomen. (maakt niet eens uit wat er op staat) maar dit hooguit ook 10 minuutjes ongeveer.

Terug
Bovenaan