Hoii
Birgit kijkt ook wel tv. Ik zet als ik met haar thuis ben 's morgens de tv wel eens aan (rond half 7/7 u bij mij in bed omdat ik geen zin heb om al naar benenden te gaan. En soms beneden ook wel eens. Maar niet echt heel vaak. Birgit is een kindje dat houdt van geluid en dingen om naar te kijken. Als het bijv een keer slecht weer is en zo'n saaie grijze dag dan zet ik daarom de tv wel eens aan, maar wel alleen om een zender die geschikt is geen drukke tekenfilms en anders niet. En als ik tv kijkt staat ie wel eens aan zo aan t eind vd middag. Ik wil het wel eerder voorkomen dan zomaar aanlaten staat, daar wordt ik ook knetter van...Haar vader heeft nml de tik om overal de tv bij nodig te hebben, slapen, koken weet ik dat grrr irritanT!
Nu las ik vandaag in het mamamasterplan: "onderzoek wijst uit dat tv kinderen agressiever, dommer en dikker maakt"
Ook dat kinderen zonder tv zichzelf beter ontwikkelen omdat ze dan zelf spelletjes bedenken enzo dan alleen t verstand op nul.
duss ik ga er wel wat meer op letten denk ik :S Maar ach, ze vind Nijntje bumba en de teletubbies leuk en als dat net op is laat ik t wel staan hoor...
Evelien