Kijken jullie kleintjes al tv?

hoi

Emma kijkt na het eten t.v., ongeveer   om17:00, naar Nijntje, dat vind ze erg leuk, dat duurt dan 5-10 min en dan wil ze weer kruipen/staan.
Dus ze kijkt weinig t.v.

Maar dat kan natuurlijk nog veranderen , maar dan probeer ik het wel te beperken.

Groetjes Marieke m v Emma 3-6

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2008 17:36:10'));

Ohja hoor, Dylano kijkt graag TV.
Wij vinden het geen probleem, bij ons staat de TV ook zowat heel de dag aan, dus ken moeilijk zeggen dat hij niet mag kijken hé?
Hij is trouwens helemaal gek van de clip van Rhianna - Don't stop the music.
Zou hij nou al naar mooie vrouwen kijken??

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

ik hoop niet dat je het erg vind dat ik het vraag maar waarom staat de tv bij jullie heel de dag aan? Hier staat hij vaak hele dagen uit, dus ik kan me er niets bij voorstellen. Als dat dig veel aan staat wordt ik zo loom en dat vind ik zojammer.

groetjes van marloes

Bij ons staat de tv ook de hele dag aan dus Marissa kan veel mee kijken. Soms zet ik hem voor haar op de Teletubbies of de Tweenies. Wij kijken hier zoveel mogelijk voetbal en dan kijkt ze altijd graag mee. Deal or no deal vindt ze ook erg leuk. Ik neem dat altijd op en kijk dit dan in de ochtend, op een of andere manier herkent ze dit en kijkt ze mee. Waarschijnlijk vindt ze de muziek en het klappen leuk. Wij hebben er absoluut geen problemen mee dat ze mee kijkt omdat wij dus ook altijd kijken.Ze ligt trouwens ook vaak in de box of op de grond te spelen dus ze kijkt echt niet altijd mee maar hij staat dus wel altijd aan.

Hoi,

Onze dochter is ruim 9 maanden en kijkt ook geregeld naar de teletubbies, ze vind het helemaal geweldig, in het begin vond ik het ook niet alles maar ze vind het zo leuk dat ik het ook wel erg schattig vind als ze aan het zwaaien is naar de teletubbies!

De tv staat overdag bijna niet aan maar als ze haar dag niet heeft of als ik even geen tijd heb en ze kan zich niet vermaken is het wel erg handig om een video van de teletubbies aan te zetten! Werkt altijd!

Groetjes Caatje.

Hoii

Birgit kijkt ook wel tv. Ik zet als ik met haar thuis ben 's morgens de tv wel eens aan (rond half 7/7 u bij mij in   bed omdat ik geen zin heb om al naar benenden te gaan. En soms beneden ook wel eens. Maar niet echt heel vaak. Birgit is een kindje dat houdt van geluid en dingen om naar te kijken. Als het bijv een keer slecht weer is en zo'n saaie grijze dag dan zet ik daarom de tv wel eens aan, maar wel alleen om een zender die geschikt is geen drukke tekenfilms en anders niet. En als ik tv kijkt staat ie wel eens aan zo aan t eind vd middag. Ik wil het wel eerder voorkomen dan zomaar aanlaten staat, daar wordt ik ook knetter van...Haar vader heeft nml de tik om overal de tv bij nodig te hebben, slapen, koken weet ik dat grrr irritanT!

Nu las ik vandaag in het mamamasterplan: "onderzoek wijst uit dat tv kinderen agressiever, dommer en dikker maakt"
Ook dat kinderen zonder tv zichzelf beter ontwikkelen omdat ze dan zelf spelletjes bedenken enzo dan alleen t verstand op nul.

duss ik ga  er wel wat meer op letten  denk ik :S Maar ach, ze vind Nijntje bumba en de teletubbies leuk en als dat net op is laat ik t wel staan hoor...

Evelien

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2008 16:32:26'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));
Hoi Debby,

ik hoop niet dat je het erg vind dat ik het vraag maar waarom staat de tv bij jullie heel de dag aan? Hier staat hij vaak hele dagen uit, dus ik kan me er niets bij voorstellen. Als dat dig veel aan staat wordt ik zo loom en dat vind ik zojammer.

groetjes van marloes

Hoi Marloes,

nee hoor, vind het geen probleem dat je dat vraagt. Wij zijn allebei erge TV-kijkers, en zetten niet zomaar de radio aan, ja, alleen als er visite is, of als we iets uit te praten hebben
Wij worden er juist niet loom van. Zo zie je maar dat smaken verschillen, en das maar goed ook. Want als iedereen dezelfde smaak heeft, zag het eruit denk ik, haha!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan