Kijken jullie kleintjes al tv?

Hoi Sonja,

Sven kijkt ook al televisie en hij vindt het prachtig (hoewel de afstandsbediening tegenwoordig eigenlijk interessanter is.....).
Met papa mag hij wel eens voetballen kijken en met mama kijkt hij  regelmatig Sesamstraat. Hij heeft dan vaak net zijn avondeten gehad en begint dan al moe te worden. Dan is even lekker televisie kijken toch wel fijn hoor.
Enne, als mama het eventjes gehad heeft met de kleine man, dan mag hij in de wipstoel voor de televisie zitten zodat mama even kan koken of zo.
Tja, het is niet altijd even pedagogisch didactisch verantwoord maar wel erg handig.....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

NEE!!!! En daar begin ik voorlopig nog niet aan ook. Ik vind hem veel te jong om al tv  te kijken. De oudste twee kijken ook weinig tv. Nu zijn we een weekend weg geweest en mogen ze vanmiddag na school een dvd kijken maar er zijn ook dagen dat er niets wordt gekeken. Ik kijk zelf tenslotte ook niet elke dag tv.

Groetjes van marloes

Jeetje wat veel al zeg. Hier niet meer hoor. het huis is vol en ik voel me geestelijk momenteel ook niet in staat tot nog een zwangerschap en bevalling en alles er omheen.

Groetjes van Marloes

hoi hoi,

roan (16-06-08) kijkt eigenlijk nooit naar de tv, ik heb eigenlijk altijd de radio aan en denk er niet eens aan dat de tv aan kan, misschien omdat het de eerste is...maar ik vind het wel best zo, ik hoor wel dat als  hij bij mijn ouders is dat hij daar af en toe teletubbies kijkt en dat vind ik prima....

groetjes mascha  

Wij kijken eigenlijk heel weinig tv. Lotte kijkt wel dvdtjes, zoals de Teletubbies, Little People,  Baby bright  en Nijntje. Zo weet ik precies wat ze kijkt.

Groetjes, Marisa

Feline kijkt nog geen tv. Vind het niet nodig. Zelf hou ik ook wel eens een avond de tv uit, gewoon even lezen, heerlijk!!

groetjes Mariska

ps volgens mij worden kindjes alleen maar drukker van de tv, moeten ze beelden verwerken

Ohja hoor, Dylano kijkt graag TV.
Wij vinden het geen probleem, bij ons staat de TV ook zowat heel de dag aan, dus ken moeilijk zeggen dat hij niet mag kijken hé?
Hij is trouwens helemaal gek van de clip van Rhianna - Don't stop the music.
Zou hij nou al naar mooie vrouwen kijken??

Groetjes Debby.

Hoi

Hier wordt zo en zo weinig tv gekeken.
Als de jongens 's morgens dooreten dan hebben ze 10 minuten om tv te kijken.
Dat is dan ook het enige wat Joyce tv kijkt.Heel beperkt dus.
En eigenlijk is het dan leuker om je broers te pesten (ze zitten met z'n drieen op de bank) dan om tv te kijken.
Er komt wel eens een dvd'tje in ,maar dat is met vies weer of bij ziekte en dan ligt Joyce meestal op bed.

Groetjes Jessica

Hoi,

Femke kijkt ook al een tijd je naar de tv
 vind ze heel intresant ze is helemaal gek op bumba en teletubbies gaat wel wel leuk maar niet zo leuk als bumba en nijntje mag ze ook graag kijken.

Nou groetjes

patries

Terug
Bovenaan