Ik vindt t wel raar hoor dat er bij mij geen arts is geweest om eea uit te leggen, had t wel gevraagd aan verpleegster,. maar die moest t weer aan iemand anders vragen,. Kwam alleen eentje om te zeggen wat ik wel en niet mag, dus week niet autorijden en tot de afspraak niet fietsen, sporten en sexen. Dus tot 3 november. Gelukkig bloedt ik al vanaf de 1e dag niet meer
Ik had ook heel erge honger, vroeg gelijk om een boterham, maar moest nog een half uurtje wachten. Daarna bij 1e hap werd ik misselijk, dat trok snel weg, toen boterham gegeten en heerlijk druiven van ouders. plassen moest ik ook gelijk, ging alleen niet, daarna gelukkig wel. En op een gegeven moment moest ik toch 2x overgeven. Voel me verder niet moe, wel last van wond en of t onder helemaal beurs is. Buik is ook opgezet, is dat t gas nog?
Heb me morgen beter gemeld, maar heb wel parttime dag opgenomen, dus hoef ik nog niet te werken.Maandag dus weer aan de bak.
Ik zit er eigenlijk aan te denken om morgen toch nog eens te bellen of ze meer kunnen vertellen, maar moet ik dan de secretaresse van de gyn bellen? aan de ene kant denk ik, stel dat ze echt iets gevonden hadden, hadden ze t vast wel in t ziekenhuis gezegd
Arts zei wel van te voren je 3 maanden na operatie wel vruchtbaarder kan zijn, dus ben benieuwd of wij t nu ook nog zelf moeten proberen, ook omdat ik zuur slijm heb. Van mij mogen ze ook IUI doen. Nouja, even 3 november afwachten, dan moet ik terug