Kijkoperatie; ervaring gevraagd

ik vind het ook wel raar dat er niks gezegd is! ik zal idd even de gyn. bellen want als je nu nog tot 3 nov. moet wachten! en als ze niks gedaan hebben mag je gewoon sexen zegt mijn gyn. anders heb je zoiezo weer een verloren ronde! niet dat het dan opeens wel raak zal zijn maar je weet nooit!
ik had ook wel een opgeblazen buik van dat gas!
ik was gelukkig niet misselijk! maar was wel gammel! het was ook net die dag 30 graden! en wilde naar beneden lopen maar dat ging niet door want ik MOEST met een rolstoel,en het was maar goed ook want ik had dat niet gered.

doe jij het nog maar even lekker rustig aan hoor,het is allemaal niet niks wat ze gedaan hebben!

nog 3 maandjes idd,ik zit al helemaal af te tellen!

xxx mier

Tot de afspraak mocht ik dus niet sexen. Jammer, want tijdens de operatie had ik ook net mijn   vruchtbare periode, helaas een maandje wachten. Heb er nu ook geen zin in, heb nog best last van wondje,

Haha, ik moest ook in rolstoel, was nog misselijk. Nou, werd nog misselijker van die rolstoel, want toen we bij uitgang waren, heb ik me toch lopen kotsen, yech

wie weet tel je snel aan in die 3 maanden!!

Tot de afspraak mocht ik dus niet sexen. Jammer, want tijdens de operatie had ik ook net mijn   vruchtbare periode, helaas een maandje wachten. Heb er nu ook geen zin in, heb nog best last van wondje,

Haha, ik moest ook in rolstoel, was nog misselijk. Nou, werd nog misselijker van die rolstoel, want toen we bij uitgang waren, heb ik me toch lopen kotsen, yech

ok wat raar,nou ja ieder ziekenhuis heeft wel zijn eigen beleid zie je wel!
ze hebben die operatie toch wel net voor jou vruchtbare periode gedaan??
want volgens mij mag zoiets niet als je je eisprong heb hoor!!
ik moest toen geopereerd worden toen net mijn ongesteldheid voorbij was!

xxx mier

nee, sorry zei het verkeerd, het is net voor mijn vruchtbare periode. En nu zit ik dus in vruchtbare periode. Maarja, mag nu toch niet sexen, of zal ik stiekem sexen?? haha

Nog maar een maand extra geduld dus, tot we weer voluit mogen klussen

Terug
Bovenaan