Kijkoperatie; ervaring gevraagd

ok ik dacht al! hahaha!
ze hadden toch geen complicaties gevonden? dus dan lijk mij dat ze niks hebben gevonden,ook al heb je geen uitslag gekregen!
als je geen last heb van de wondjes zou ik er gewoon voor gaan,tenminste als jullie je daar goed bij voelen!

xxx mier

heb toch maar niet gesext, mag ook niet tot 3 november (is afspraak)

Heb trouwens nog wel erge last van wondje   bij navel. Pijnlijk, erg irritant dus. Nouja. nog even doorzetten!!!

En voor ik t weet is t volgende maand, en kunnen we weer voluit klussen (alhoewel elke maand 1 maand te veel is.....)

nou dat is ook weer bijna joh!
ben benieuwd als je de uitslag krijg!
ik heb net mijn wiebeldagen weer achter de rug,dus nu weer in de wachtweek!

ik had geen last van mijn navel,maar hebben ze bij jou een sneetje aan de buitenkant van je navel gemaakt of er ook helemaal in net als bij mij!
ik had wel een trekkerig gevoel aan dat wondje bij mijn kruis,vooral toen het aan het genezen was!!

moet je morgen weer werken? doe je het wel rustig aan?

xxx mier

Ha Miertje,

En nog in je wachtdagen?

Deze week weer gaan werken, zelfs 6 dagen ivm zieke collega. Balen maar even niet anders, haal het andere week wel in.

Bij mij zit het sneetje ook in navel. Gaat al stuk beter, maar af en toe nog wel pijnlijk. Maandag naar de gyn, dus hoor wel of het goed is
Van andere sneetje helemaal geen last gehad. Wat voor hechtingen had jij? Ik zie ze duidelijk zitten, volgens mij niet oplosbaar

hey bieb,

gelukkig dat je er weinig last van heb!
ik had oplosbare,die in mijn navel heeft er bijna 2 weken ingezeten,maar die onderin die heeft er wel ruim 3 weken ingezeten. hebben ze dat niet verteld dan??
volgens mij doen ze meestal gewone hechtingen erin,en dan na een week eruit laten halen!

je moet wel veel werken dan! wel rustig aan doen he!

'xxx mier

Miertje,

nee, ze hebben helemaal nada, niente, niets verteld. Toen ik dus nog in ziekenhuis lag had ik dus gevraagd of er nog een arts ofzo langskwam, om te vertellen hoe het was gegaan enzo. De verpleegster zou het vragen. naderhand mocht ik dus naar huis en toen kwam er alleen verpleegster om te vertellen dat ik niet mocht autorijden voor een week, en tot de afspraak niet fietsen, sexen en sporten.
Dag erna had ik zelf gebeld en assistente kon me alleen vertellen dat er geen complicaties waren....had ze dus in computer gezien

Er is dus helemaal niks verteld, en ben er eigenlijk ook wel boos om. Als er echt iets ernstigs was hadden ze t me waarsch wel verteld, maar toch....wat je zegt, ik weet niet eens hoe het met de hechtingen zit.....

maandag naar de gyn, ben benieuwd

hey bieb,

ik vind dat toch wel heel raar! maar ja ieder ziekenhuis doet het op zijn eigen manier dus misschien lichtten hun de ha wel in! maar het had wel netter geweest als ze iets over de hechtingen hadden verteld en over hoe het was gegaan en dat je nog vragen kon stellen aan de gyn. wat je nog graag wilde weten!
je moet morgen toch naar het ziekenhuis??

xxx mier

Terug
Bovenaan