ha Miertje, tijd geleden, maarja dat stommef forum ook
Maar ik ben een beetje verward....
heb vandaag dus mijn NOD, maar vanmorgen temp lager, dus werd al sjaggie. maar toch maar test gedaan, dan weet ik het tenminste zeker ivm drank vanavond haha.
Dus ef douchen, en pak de test op, hmm een lichte streep???? Ben ik dan toch zwanger??
Dus ben nu bang. Waarom is mijn temp laag? Krijg ik nu dan toch mk, of moet ik niet teveel op temp afgaan? Maar normaal klopt die wel hoor. Heb zo een gevoelige midstream test gebruikt, kan je al 6 dagen vtv doen. Dus misschien was ik zwanger, en nu niet meer. maarja, het beste kan je testen vanaf je NOD, en dat heb ik nu gedaan. Dus ben erg verward haha
Had wel goede hoop dat ik toch zwanger was, kat kwam opeens bij me liggen, kreeg vaker last van hongergevoel met maagzuur (heb ik soms als ik lang niet gegeten heb, maar nu had ik toch wel gegeten als ik daar last van krijg, heb t nu ook weer....). paar rare vlekken op buik, en zere borsten, maarja die heb ik altijd wel bij ongi haha
Dus ga straks gyn toch maar bellen....
Streep was wel licht roze, maar niet zo licht dat je hem echt tegen het licht moest houden om het te zien.....
ben ik echt zwanger????