Kijkoperatie; ervaring gevraagd

haha nu snap ik je vraag. Heb echt geen idee waar ik moet spuiten, hoor het dan wel. Vindt het al erg zat dat ik dat zelf moet doen

1x gewiebeld??? er hoeft maar 1 zaadje goed terecht te komen, en dan is het raak!

ha Miertje, tijd geleden, maarja dat stommef forum ook

Maar ik ben een beetje verward....

heb vandaag dus mijn NOD, maar vanmorgen temp lager, dus werd al sjaggie. maar toch maar test gedaan, dan weet ik het tenminste zeker ivm drank vanavond haha.
Dus ef douchen, en pak de test op, hmm een lichte streep???? Ben ik dan toch zwanger??
Dus ben nu bang. Waarom is mijn temp laag? Krijg ik nu dan toch mk, of moet ik niet teveel op temp afgaan? Maar normaal klopt die wel hoor. Heb zo een gevoelige midstream test gebruikt, kan je al 6 dagen vtv doen. Dus misschien was ik zwanger, en nu niet meer. maarja, het beste kan je testen vanaf je NOD, en dat heb ik nu gedaan. Dus ben erg verward haha

Had wel goede hoop dat ik toch zwanger was, kat kwam opeens bij me liggen, kreeg vaker last van hongergevoel met maagzuur (heb ik soms als ik lang niet gegeten heb, maar nu had ik toch wel gegeten als ik daar last van krijg, heb t nu ook weer....). paar rare vlekken op buik, en zere borsten, maarja die heb ik altijd wel bij ongi haha

Dus ga straks gyn toch maar bellen....

Streep was wel licht roze, maar niet zo licht dat je hem echt tegen het licht moest houden om het te zien.....

ben ik echt zwanger????

BIEB IK LEES JE BERICHTJE NU PAS!

maar ik heb er geen antwoord op! ik weet het niet...
een streep komt er niet zomaar natuurlijk....
spannend spannend spannend!!

xxx mier

bieb ik lees dat je zwanger bent!!!
leuk man...!!! toch zwanger!!! net op de valreep van 2008!
wat een geweldig begin van het nieuwe jaar en een mooie afsluiting van dit jaar!
super!!!

Miertje,

allereerst een goed 2009 en hopelijk ben je snel zwanger!!!

En ja, volgens mij ben ik echt zwanger!!! Heb 2x pos getest....

Eindelijk na een mk, 16 rondes verder, zuur baarmoederslijm, een kijkoperatie en 1 dichte eileider en een naderende IUI behandeling verder ben ik zwanger....

Ik voel me positief en ik ga ervanuit dat alles goed is. 12 januari heb ik al mijn 1e echo

Ik hoop echt dat het bij jou snel aanslaat.......
xxx Bieb

Miertje, hoe gaat het met je??? Ben je al met de behandeling bezig?Of heb je alleen nog maar de uitleg gehad??

Ik wilde je nog even laten weten dat ik vandaag eindelijk de echo heb gehad, en het vruchtje zit gelukkig in de baarmoeder!! Was de laatste week toch wat onzeker, omdat ik van alles voelde, en je gaat je toch gek maken. Maar alles was goed en we zagen zelfs al het hartje kloppen. Ben echt opgelucht en ga er nu van proberen te genieten!!
Over 2 weken krijg ik de 2e echo

Hier nog wat ********************* voor je....

xxx Bieb

hey bieb,

gelukkig dat de echo goed is! fijn hoor! en leuk dat je het hartje heb zien kloppen

vandaag prikinstructie gehad,en heb mezelf ook al geprikt!!!
kan vanwege mijn vakantie hoogwaarschijnlijk pas volgende maand beginnen met spuiten. baal wel maar het is niet anders!

geniet ervan he

Terug
Bovenaan