Kijkoperatie; ervaring gevraagd

hoi Miertje,

hoest nu? Zit je alweer in je klusjesdagen? Hier begint het zondag weer, dus ga er weer tegenaan...
Moet wel even naar de apotheek vandaag om nieuw spul te halen voor die spoelingen. bah, echt geen zin in, maarja het moet...........

ik heb net het ziekenhuis gebeld en we kunnen pas van start met IUI de 1e week van februari ivm de spuiten! baal baal!! had zo gehoopt dezelfde maand nog!!!
ik mag volgende week nog bellen ofdat er iemand uit is gevallen,maar dat was bijna nooit zei ze! als we dan mogen komen voor de IUI is het precies 2 jaar na het stoppen van de pil! (de 1e week van febr.2007 gestopt met de pil)

xxx mier

mijn klusjesdagen zit er weer op,ook bijna niet gewiebeld dus...

heb je de spoelingen alweer gehaald? hoop dat het helpt! ALLES VOOR EEN GOED DOEL ZEGGEN WE MAAR!

Heb net op dat andere topic gereageerd, maar echt balen dat je langer moet wachten!! hopen dat er toch iemand uitvalt. Maar ik zal harder duimen dat het helemaal niet meer nodig is!!!

Yep, spoeling gehaald en weer flink aan het klussen! Mannetje is allemaal standjes aan het verzinnen waardoor de zaadjes nog beter naar binnen gaan.haha, ach als we maar kunnen blijven lachen.....

ja echt balen! we hebben 6 januari een afspraak voor uitleg over IUI ,paar dagen daarna heb ik mijn eisprong maar doen ze dus niks... 1e week februari heb ik mijn volgende eisprong en dan gaan ze dus mijn 1e IUI doen.
baal wel,had zo gehoopt dat we gelijk konden beginnen!

gewoon lol erin blijven houden he!!

xxx mier

Wat bedoel je met waar?? Je bedoelt ziekenhuis of in het lichaam (sorry hoor, ben een leek wat dat betreft haha)

Heb echt last van mn eitje. Gisteren hartstikke beroerd en vandaag af en toe last. Last van rug en buik, soort ongi gevoel maar net ef anders. Ik zei al tegen mannetje, misschien goed teken, mijn lichaam staat open voor een goed zaadje haha

en dan ....dan weer 2 weken wachten pfff

hey bieb,

ben ook niet helemaal duidelijk! hahaha
wij gaan dus IUI doen met hormoonstimulatie,vroeg me dus af waar je op het lichaam moet spuiten,zal wel je buik zijn denk...

altijd die rot wachtweken he...
ik weet dat ik zoiezo niks hoeft te verwachten (maar 1 x gewiebeld)

xxx mier

Terug
Bovenaan