kilo's??

Hoi Meiden,

ik vroeg me af hoe het bij jullie gaat qua gewicht.... Al veel kilo's erbij? Het is bij mij een beetje een gevoelig onderwerp. Vorige zwangerschap ben ik meer dan 20 kilo () aangekomen en het heeft me behoorlijk wat moeite gekost om het er weer af te krijgen (maar het is gelukt!! ). Nu ben ik 16 weken en ik wil niet wéér zoveel aankomen. Ik weet dat het bij iedereen anders is en dat de een gewoon meer aankomt dan de ander, maar toch. De eerste 12   weken heb ik echt vreetbuien gehad (vette trek), maar nu eet ik langzaam aan weer 'normaal'. Ik ben nu ongeveer 4 kilo aangekomen. (ik woog 64, nu 68). Hoe gaat het bij jullie?
Groetjes
Astrid

ik wou dat ik iets aangekomen was zeg. Ik ben namelijk precies mijn begingewicht, 0 kilo aangekomen dus. Het is ook niet zo dat ik in de eerste 12 weken veel ben afgevallen, ongeveer 1 kilo ofzo. Eerlijk is eerlijk, mijn moeder was bij haar zwangerschap in totaal ook maar 4 kilo aangekomen dus het zal wel erfelijk zijn ofzo.
Maak ik me natturlijk weer druk om (zoals dat ik me druk maak om alles hihi)
Ach, dat scheelt ik okt. toch ook weer met afvallen, en misschien zelfs wel meteen weer in de oude vertrouwde broeken???

gr.   Petra
17wk 3dg

Oeps,

bij mij zit er al 7 kilo bij. Tja ik eet ook meer en lekkerder maar snoep weer niet overdreven.
Ik heb voor mijn gevoel ook meer nodig anders wordt ik flauw.
En ach die kilo's eraf zien we daarna wel weer.
Zal horen wat de gyn er strakjes over zegt.

groetjes Belle

Hoi!

Ik ben in mijn eerste zwangerschap 18 kilo aangekomen. Van 72 naar 90 kilo.
Toen heb ik ge-sonja-bakkerd en de kilo's vlogen eraf.
Woog nu aan het begin 67 kilo en inmiddels 72. Zitten er na 16 weken alweer 5 bij.
Reken erop dat ik dus weer tegen de 20 kilo bijkom en zo rond de 87 kilo eindig.
Maar afvallen gaat me zo makkelijk af dat ik me er niet zo druk om maak.
Alle kilo's voor je kindje moet je maar denken!

Liefs! Billie
16w3d

Hallo dames,

Ik ben waarschijnlijk een uitzondering op de regel, ik ben ruim 20 kilo afgevallen door 't vele overgeven (21...22... het schommelt een beetje). Maar dat begint nu eindelijk een beetje te stabiliseren ik ga d'r vanuit dat er de komende weken wel weer genoeg aan zal komen. De kleine groeit in ieder geval goed en trappelt lekker!

Anne
16 weken en 6 dgn

Hallo dames,

Ik ben waarschijnlijk een uitzondering op de regel, ik ben ruim 20 kilo afgevallen door 't vele overgeven (21...22... het schommelt een beetje). Maar dat begint nu eindelijk een beetje te stabiliseren ik ga d'r vanuit dat er de komende weken wel weer genoeg aan zal komen. De kleine groeit in ieder geval goed en trappelt lekker!

Anne
16 weken en 6 dgn

heej!

Ik vind het leuk om te lezen! ook dat het voor iedereen zo verschilt!
Ik ben echt moeilijk als het om gewicht gaat; vind mezelf al snel te dik en dan zit ik niet lekker in mijn vel. Tegelijkertijd hou ik ook erg van eten.... tegenstrijdig dus...hihi

De vorige zwangerschap heb ik mezelf eenvoudig te erg laten gaan. Ik had echt zo iets van: BOEIEND, ik ben zwanger. Maar het kostte toch moeite om weer naar mijn oude gewicht te gaan. En, ook niet onbelangrijk, ik heb me eigenlijk de hele zwangerschap erg lomp gevoeld. Ik was zelfs uit mijn zwangerschapsbroeken gegroeid.... (qua billen en benen dan ). Daar werd ik niet bepaald vrolijk van (erg, maar waar: ik heb gejankt in het pashokje bij prenatal omdat niks in normale maat paste - had ook met hormonen te maken...)

En ook nu heb ik een gezonde eetlust en pak toch sneller wat lekkers. Maar ik wil me nu goed voelen over mijn lichaam. Ik vind het dus stiekum ook wel prettig dat er meer dames al zijn aangekomen . Voor de bevestiging. haha  

Op een gezonde zwangerschap!!! Want dat ik natuurlijk het ALLERbelangrijkste!

Liefs
Astrid

Terug
Bovenaan