kilo's??

Hoi Meiden

Ik was 2 kilo aangekomen tot week 17 en nu is er ineens weer een halve kilo af .
Ach, zolang ik eet als ik honger heb zal het wel goed wezen. Kleintje groeit goed en dat is toch het belangrijkste.

Groetjes Natalie
(18w5d)

Hai meiden, ik dacht, ik haal dit topic weer is naar boven. Ben benieuw hoe het er nu voor staat. Zelf zit ik nu 10 kilo boven mijn 'startgewicht' Ik kan goed merken dat mn billen iets in omvang zijn toegenomen, maar op de rest van mn lichaam is de zwangerschap niet te zien (behalve de buik natuurlijk )
Al met al ben ik best tevreden!

groetjes Petra
(38+6 weken)

ook ik ben tevreden, ruim 7 kilo aangekomen,maar merk wel dat ik nu weer iets aan het groeien ben , ik moet nog ruim 3 weken dus zo heftig kan het gelukkig niet meer worden , en voor diegen die erg veel zijn aangekomen ,ik heb al vaak om mij heen gezien dat dat vaak gewoon vocht is en dat ook die meiden het zo weer kwijt zijn.

maggi

Ik mag ook niet mopperen.
Aan de achterkant is zelfs niet eens te zien dat ik zwanger ben, heb zelfs nog een taille!
Ik ben nu 9 kilo aangekomen, dus dat is netjes.

Groetjes,
Els

Ik ben nu 8 kilo aangekomen, ben tevreden. De laatste weken gaat het snel.
Zeker een pond per week, maar ik begin ook vocht vast te houden.
Nog even.........

Groetjes,

Suus

ik ben nu in totaal 10 kilo aangekomen.
bij de andere 2 was dat meer, ik ben tevreden.
de verloskundige noemde me een zwangere barbie omdat je van achteren niet kan zien dat ik zwanger ben (behalve van mijn waggelende loopje)
haha... ik groei nu trouwens wel snel, in 1 week weer een kilo dus afwachten wat deze week weer meebrengt!! hoop geen kilo!!

liefs Jenny

Hoi!

Ik zit toch weer al op ruim 15 kilo. Vind 10 kilo erg netjes!
Maar toch ben ik niet zo zwaar als bij mijn eerste zwangerschap. Heb de laatste weken wel ineens ontzettende eetlust, het water loopt me letterlijk in de mond als ik iets lekkers zie!
Maar maak me niet te druk: zal het wel nodig hebben! hihi..
Liefs
Astrid

Terug
Bovenaan