KILO'S

A

Anoniem

Guest
Hoi zwangere meiden,

Hoe voelen jullie je allemaal?
Nou ik voel me wel goed, maar heb wel veel last van de buik, rug en benen.
Maarja het hoort erbij zei de verloskunidige afgelopen woensdag. Zijn kwalen die je veel meer hebt bij de tweede omdat je lichaam van beneden niet meer zo sterk is.
Nou daar zit je dan, eigenlijk nu al een beetje verrot en de tweede moet nog even zitten .
Maar toen kwam de grootste schrik, ik moest even op de weegschaal gaan staan en dat vreselijke ding gaf aan dat ik nu al 10 kilo ben aangekomen . Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 13 kilo aangekomen.
De eerste reactie van mij was gelijk "o mijn god hoe dik ben ik wel niet over 11 weken".

Niet dat ik nu niet meer ga eten hoor. We gaan gewoon zo door, maar ik schrok wel even. Hebben jullie hier ook last?

Nou rustig aan iedereen en tot snel maar weer.

groetjes ida

Hallo,

Nou ik heb het ook wel hoor, ik ben nu 8 kilo aangekomen en vraag me soms af hoev eel er nog bijkomen. Vind het toch wel lastig dat die cijfers steeds hoger worden.. Maar weet het hoort erbij. Ik blijf ook gewoon eten hoor.. we zien het na de tijd wel weer maar echt blij ben ik er niet mee

groetjes                

Hoi hoi,

Tot op heden ben ik  "maar"5kilo aangekomen. En me dus afvraag of ik wel genoeg eet en of de dames wel genoeg groeien. Maar wat er niet is kan nog komen.....hahaha

En wat er van mezelf niet bijkomt hoeft er ook niet af!!!!!

Groetjes Bertine

Volgens mij ben ik dus echt een uitzondering
Vandaag afspraak bij de vk gehad, en was weer iets afgevallen, ben in die 27 weken zwangerschap 0,0 kg aangekomen!
Volgens de vk kon het geen kwaad, kindje voelde goed aan qua groei.
Bij mijn vorige zwangerschap was ik 18,5 kg aangekomen, dus nogal een verschil!!!
Nou ja, wie weet de laatste weken

Groetjes!

hoi.

kilo's gewaagd onderwerp haha nee hoor.
ik ben ong 10 kilo aangekomen.
maar weet je we zijn goddelijk als je het hiermee vergelijkt.

en weet je, ik ga zo nog wat in me mond stoppen haha, weet alleen nog niet wat.

xx martine

Haai Dames,

Ik ben tot nu toe 10kg aangekomen, maar het valt mee ten op zichte van de zwangerschap van mijn dochter toen ben ik maarliefst 23 kg aangekomen! Moet zeggen toen was ik in de zomer op mijn top zeg maar en ik hield vreselijk veel vocht vast.
Daar heb ik nu geen last van gelukkig. Hopelijk komt er niet veel meer bij nu, ik denk en hoop uit te komen rond de 13 kg.

Veel liefs Kellebel

aankomende maandag naar de verloskundige ben ook benieuwd hoeveel ik ben aangekomen

bij me zoontje was ik in totaal 10 kilo aangekomen   dus benieuwd bij deze

groetjes soraya

Voor martine:

Wil je niet meer van die vieze plaatjes plaatsen!!!!

Terug
Bovenaan