KILO'S

Hallo allemaal

Nou bij mijn valt het nog wel mee met de kilo's erbij. Ik was in totaal 10 kilo kwijt
geraakt. Ik had echt nergens trek in en veel overgeven. Nou dan gaat het hard hoor!
Maar nu is mijn weegschaal stuk dus ik weet niet wat ik er nu bij heb gekregen.
Ach het maakt me weinig uit, maar ik pas nog steeds mijn spijkerbroek. Dat had ik
bij mijn dochter niet. Toen had ik rond deze tijd de positiekleding al aan. Nu nog niet,
op de shirtjes na dan. Me buikt piept ernu onderuit.

Martine wil je me nooit meer zo laten schrikken met die enge foto. Dat mens waait
weg bij windkracht 8. Wat een gratenpakhuis, wat zal die rammelen als je daar mee
sex heb! Echt eng gewoon!!

Veel liefs hopvrouw

Het viel mij ook tegen de laatste keer bij de vk. Ik was meer aangekomen dan ik verwacht had, en meer dan de laatste 3 zwangerschappen. Maar mijn baby is gezond en ik vind dat het belangrijkste, en mijn man houd van mij zoals ik ben.
En straks na de zwangerschap zie ik wel weer verder!

Liefs Hilma

Hoi Ida,

... wat herkenbaar....
Die klachten, die ik  tijdens de  eerste zwangerschap helemaal niet had en nu eigenlijk zo moeilijk te omschrijven zijn.  Moe, tobben en zorgen maken, harde buiken, ik voel me zwaar en ongemakkelijk...  En een verloskundige die zegt dat het er simpelweg allemaal  bijhoort.
Om over de kilo's nog maar te zwijgen.

Sterkte,

Groetjes, Annette

Hai,
Hier ook vele kilo's erbij hoor!  Ik durf echt niet meer op de weegschaal en ben heel blij dat dat bij onze vk ook niet hoeft! Ik probeer me maar niet te druk te maken over al het extra gewicht. We openen gewoon in februari een "Sonja Bakker" topic!
Ik herken ook wel dat het soms niet meevalt, een tweede op komst.
De kwaaltjes zijn wat heftiger, en je kunt niet meer lekker even bij komen wanneer jij dat wilt. De laatste loodjes komen in zicht, en als ik eerlijk ben kijk ik er ook best naar uit om weer wat lekkerder in mijn lijf te zitten!
Groetjes Soela

Ik ben ook al veel aangekomen. Ik hou wel ook veel vocht vast, maar snoep tegenwoordig ook. Ik had een aantal jaar al geen snoep meer in huis, want wat er niet bij komt hoeft er ook niet af... maarja, zwangerschap gaf mij toch het gevoel dat ik best wel wat mocht. Ik snoep nu niet overdreven veel, maar het is meer dan dat ik normaal at.
Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en ben ik nu ook al 14 kilo aangekomen! Ik ga dapper nog steeds 1x per week op de weegschaal om te toch een beetje bij te houden. Ik ben nu sinds deze week toch weer wat meer op gaan letten op wat ik naar binnen werk op een dag, want ik moet nog wel wat weken! Ik zou ook 5, 10, veel kunnen gaan tellen, maar alle "extra" extra kilo's moeten er echt allemaal weer af (liever wat meer ook ;-)) Ze zeggen dat er vanaf 30 weken 0,5 kilo per week bijkomt dat betekend dat ik nog wel 5 kilo erbij krijg, dat lijkt me meer dan genoeg!
Ik zou het inderdaad bijna jammer vinden dat ik in het begin niet moest overgeven en wat extra ruimte had voor alle kilo's...

In het begin was ik 6 kilo afgevallen door het spugen.
Na een paar maanden ging dat een stuk beter en mijn avondeten bleef er meestal wel in.
Ging regelmatig met vrienden, collega's en man uit eten en toen kwam de vakantie er nog aan en toen namen we het er ook van. Die 6 kilo zitten er weer aan, plus 2,5 kilo extra. Op zich vind ik het nog meevallen. We zien wel waar het schip strand, of misschien is het tegen die tijd een walrus haha. Moet nog 10 tot 12 weken of korter.

lastig he die kwaaltjes. maar goed het hoort er gewoon bij.
en die kilo's, tja ik ben ondertussen al 12,5 kilo aangekomen in 25 weken. nu nog niet op de weegschaal gestaan. ik zit er echt niet mee. je hebt gewoon wat reserves nodig.
de een nou wat meer dan de ander.
ik ben iet meer gaan eten, heb geen rare eetuitspattingen (op twee keer na dan, toen moest ik negerzoenen en moest ik een sauzijzenbroodje). volgens de VK is het dan gewoon hormonaal. de een houdt de kilo's gewoon vast de ander niet.

zolang het kindje goed groeit schijnt het dus niet uit te maken of je nu maar een paar kilo of een heleboel kilo aankomt.

*martine, wat een brrrr plaatje, dat kind zou je toch meteen aan de zonde voeding willen leggen.

hoi hoi

ben vanochtend naar de verloskundige geweest alles was goed gelukkig
dochtertje groeide goed dus dat is mooi

de eerste keer dat ik kwam woog ik 60,3
nu weeg ik                                                                          68,6

dus ben nu 8,3 kilo aangekomen in totaal   tis wel meer al bij me zoontje maar goed
je hoort het toch meer dat je van de 2de meer aankomt

groetjes soraya

Terug
Bovenaan