KILO'S

dag meiden,

tot nu toe 6 kilo aangekomen en ben 28 weken zwanger. Het valt me nog wel mee. Probeer ook wel op te letten met wat ik in mijn mond stop, moet er ten slotte ook allemaal weer van af... In de eerste weken at ik alles wat los en vast stond en kwam niets aan. Nu gaat dat helaas niet meer op. Ben niet aan het lijnen maar eet fruit ipv chocola en probeer het sporten bij te houden.
Sporten jullie ook nog? Ik heb een crosstrainer waar ik elke dag een kwartier op sta; voor intensiever heb ik geen puf.

groetjes Marlous

hallo iedereen,
ik ben momenteel nog geen 4 kilo bijgekomen. ik vind dit van mezelf heel goed en ik ben 29 weken zwanger.
Hopelijk kan ik het zo verderdoen en kom ik maar 7 a 8 kg bij in de 40e week
want hetgene eraan gaat moet er ook weer af

groeten

Hallo allemaal..

ik ben gister weer bij de vk gewogen en ik ben nu in totaal in 27 weken 1.5 kilo aangekomen ....dus best netjes ..want bij ons in de familie komen ze allemaal rond de 20 kilo aan dus ik ben wel blij hoor hahah maar ik ben er nog niet hahaha

xxxxxx tamara

heej ladies,

kilo`s, pfff, ik kan niet met jullie meeklagen (gelukkig).
Bij mijn eerste bezoek aan de verloskundige woog ik 94,5kg.
Vorig bezoek (3  weken geleden)  woog ik 93.8. Vanmorgen woog ik thuis 94.1, dus ik zit nog onder mijn start gewicht.
Rond de 12 weken ben ik een paar kilo afgevallen, ik woog op een gegeven moment 90kg, omdat ik gezonder ging eten als voor mijn zwangerschap, ook drink ik helemaal geen prik meer, misschien is dat het?

Wegen jullie jezelf altijd bij de verloskundige? Ik niet meer.
Na mijn eerste bezoek (in het voorjaar) heb ik besloten om me iedere keer smorgens thuis (naakt) te wegen voordat ik naar de VK ga, zo heb ik een veel realistischer beeld van de kilo`s, omdat je bij de VK iedere keer met andere kleren (linnen is llichter als spijker) op de weegschaal staat.

Tis voor mij geen sport om niet aan te komen hoor, maar ben toch wel heel erg blij dat ik geen 10kg aangekomen ben, maar wat nog niet is, kan nog komen!
Ach en laat mij ook 1 van die vrouwen zijn die heel weinig aankomen tijdens de zwangerschap!

Succes iedereen!

Viel het voor mijn vakantie nog erg mee (4 kilo in 27 weken), sinds de vakantie zit ik op 7 kilo erbij, dus óf de kleine is flink gegroeid óf ik heb gewoon teveen gevreten in de vakantie hahahaha

Laten we het maar houden op eem combinatie van beiden.....

Aan de andere kant, 7 kilo met 30 weken is ook nog niet echt schokkend volgens mij dus stiekem ligt er al weer een zak kruidnoten klaar om soldaat gemaakt te worden, het is ook te lekker allemaal!!

Saskia

grappig dat jullie bij de VK gewogen worden. ik dus helemaal niet. ze vragen zelfs nooit naar mijn gewicht. ik heb het wel zelf aangegeven dat er al veel kilo's bij zitten maar het is niet erg. en ik zie er nu uit als een zeer gezonde hollandse! dat is ook wel weer leuk.

weet dat als ik straks weer puf heb na de bevalling dat door het sporten er zo weer veel kilo's zullen verdwijnen. dus geen probleem tot nu toe, moet alleen niet te vaak in de spiegel kijken want mooi kan ik het niet vinden. wel van de zijkant als je mijn buik ziet maar niet zo van de voorkant.

Terug
Bovenaan