Kilo's...

A

Anoniem

Guest
Als Maaike drie maanden is (a.s. woensdag) ga ik de borstvoeding afbouwen. Mijn eerste klus voor daarna is: de strijd tegen de kilo's aangaan!
De zwangerschapskilo's zijn er dan wel zo goed als af bij mij maar helaas was ik al voor mijn zwangerschap te zwaar   Ik wil er dan ook heel graag een kilo of 15 afhebben!

De vraag: is er iemand die ook de strijd aangaat en de ups and downs hier wil delen? Met bijvoorbeeld een keer per week een "weegmoment" ofzo?

Groet, Juul

Hoi!
Nou op mij kan je rekenen hoor,ik ben nu in week 2
bezig,en ben nu 1.5 kilo kwijt!
Ik wil er ook iets van 15 kwijt,(het liefst 20!!!) maar dat is
zo uitzichtloos.....
Meid succes ermee en ik hoor je!
Liefs An
Mama van Sara,Nina&Jens!

Ha, ha, ik durfde die 20 ook niet te noemen!!! Leek idd erg onhaalbaar en ik zou al een gat in de lucht springen met 15 kilo eraf...

Volg jij een dieet?

Groet, Juul

Hier nog iemand......ik moet nog 10 kg zwangerschap eraf hebben en dan nog 10......tja ik was ook voor de zwangerschap veel te zwaar. Daarna houd ik nog genoeg over, maar dat komt dan later wel weer....
Mijn kleintje is echter nu 6 weken en ik probeer sinds deze week wel gepaster te eten, maar mag natuurlijk nog niet streng lijnen, omdat ik nog volledig borstvoeding geef.

Waarom ga jij stoppen met de bv?

gr mama van MD en JA

Ja, ik meld me ook aan bij de club.
Ik geef ook volledige borstvoeding en ben ook van plan dat nog heel lang te doen, dus daar ga ik niet op wachten. Ik weet niet exact hoeveel ik moet afvallen, want ik durf op het moment niet op de schaal te staan, maar dat ik ook naar de 10, 15 kg ga die eraf moeten, geloof ik wel....
Maar, aangezien ik nog bv geef, moet ik een beetje oppassen, maar die zakken chips en repen chocolade mag ik gerust laten staan. DAarnaast wil ik ook de hometrainer weer tevoorschijn halen en weer actief gaan bewegen.... Pfff, wat een goede voornemens....

SUCCESSSS allemaal !!!!!!!

Annette

Halli-Hallo,

Ik meld me ook aan!

Hoef welliswaar niet zoveel kwijt (nog 3 kg dan zit ik op gewicht van begin zwangerschap) maar heb er toch wel moeite mee, dus steun is altijd welkom... ;o)

Tips, Trucs en Trubbels - allemaal welkom hier op t forum!

Groet,
Esther

Ik was op het andere forum (http://mammasnajaar200.forum2go.nl/) ook al zo'n topic begonnen.
Ik heb nu nog  10 kilo zwangerschapsovergewicht en daarvoor woog ik ook al ruim 15 kilo te zwaar. Mijn BMI is nu 34 en ik val dus ruim in de categorie veel te zwaar... Als ik 25 kilo afval kom ik net in de categorie gezond gewicht. (link: BMI berekenen)
Ik was 5 weken geleden begonnen met lijnen. De 1e 3 weken verloor ik een kilo per week, maar sinds dien sta ik helaas stil. Volgende week dinsdag als ik weer aan het werk ga hoop ik weer een beetje in een ritme te komen en ga ik  weer met frisse moet beginnen. Ik probeerde Sonja te volgen, maar kwam vaak niet aan het ontbijten toe waardoor eigenlijk de hele dag al niet klopte.
Ik ga gewoon beginnen met opschrijven wat ik eet en ik denk dat ik daar dan weight watchers punten van ga tellen (vind ik makkelijker dan calorieën). Ook wil ik weer langzaam aan gaan beginnen met sporten. Ik ga voorlopig 1x per week cardiofitnes doen om weer een beetje conditie te krijgen. Ik heb de afgelopen weken wel regelmatig gewandeld, maar ik merk dat een uur wandelen toch nog best vermoeiend is! Tijd dus om daar ook aan te werken...

Ik wil iedereen veel succes wensen met de strijd tegen de kilo's!!

groetjes Cathelijne

/>

Hoi!!!!!!!
Nee ik volg geen dieet hoor,ik let gewoon op
met wat ik eet!
En als ik een x uit eten ga (gemiddeld 1x per maand)
dan eet ik gewoon met de rest mee,dan gaat het maar wat
langzamer hoor,blijft het er tenminste af!
Zondag weer wegen bij mijn vriendin,ben benieuwd!!!
Succes
xx An

Terug
Bovenaan