Kilo's...

ik ben ook de strijd met de zwangerschaps kilo's aangegaan. Maar makkelijk gaat dat niet zeg. Ik geef ook volledige BV. Dus lijnen zit er niet in. Ik ben aan het sporten geslapen. Ik merk dat ik al veel fitter ben, maar het gaat wel langzaam. Want je bent niet meteen weer in staat om een uur flink te sporten. Ik althans niet. Maar goed we zijn op de goede weg.

Wat doe ik, 2 keer per week sportschool. Waarbij ik 3 cardiostoestellen doe, 12 min per toestel en daarna nog een cirquitje voor je spieren. Daarnaast loop ik 1 a 2 keer per week hard. Nu 3 keer 10 minuten.

Ik was 90 kilo (8 weken geleden), 2 weken na de bevalling waren er 8 af. Nu weeg ik 76,1 kilo (vanochtend gewogen). De eerste weken ging er snel wat aan kilo's af. Nu  gaat er een kleine kilo per week af. Soms 1,5 dan weer 1.

Wat me opvalt is dat ik voor  mijn gevoel mezelf wezenloos sport. En er maar 1 kilo per week afgaat. Maar goed, elke kilo is er een.
Ik woog voor mijn zwangerschap 65 kilo. Wil dat wel weer bereiken, maar denk dat dat met BV geven niet gaat lukken. Mijn borsten zijn denk ik ook een kilo per stuk gegroeid (kleine B naar E). Dus wil nu op 68 kilo uitkomen.

Ik eet gewoon gezond, maar laat nu wel die zak chips dicht en neem als ik in de stad een koffie drink er geen appeltaartje bij. Dus hoop zo mijn streefgewicht weer te halen.

Ook ik doe graag mee, ben begin van de week begonnen met niet meer snoepen, en gezond eten en veel water drinken, en thee. ik hoop ook 15 a 20 kilo kwijt te raken:p
succes allemaal...
kuzz lau

hai,
Ik geef nog de borst, en zou niet weten wat ik precies weeg en hoeveel er dus af moet. Maar ik weet wel: heeeeeeel veel!
Dus gaat ie aan de fles, dan sluit ik me bij jullie aan...
Voorlopig nog even niet, en hoewel ik blij ben dat het zo goed gaat met de bv, kan ik niet wachten echt te gaan lijnen...
Ik ben nog zo dik, ik ben bang dat ik dit jaar toch echt niet in een bikini kan...
Kus Annemarie

leuk zeg! ik heb hem ook ingevuld, maar krijg het niet voor elkaar op te plaatsen hier, ach moet nog 11 kilo!

Ppffff....ik meld me ook aan hoor.......
Was al veeeeeeeeel te zwaar voor de zwangerschap en toen ook nog eens meer dan 20 kg. erbij tijdens de zwangerschap.

Heb het gevoel dat ik alleen nog maar voor Kelsey zorg, op de bank zit en eet.
Probleem is dat ik last heb van mijn gewrichten (vorm van reuma) en dus ook niet kan sporten op dit moment.

Ga dus ECHT maandag beginnen.....dat zeg ik al een paar weken maar nu zijn jullie mijn stok achter de deur hahahaha

Succes allemaal met deze zware strijd.

Ik ga er ook tegen aan! Ik mioet maandag voor controle naar de gyn, en als alles dan eindelijk weer goed is, kan ik ook helemaal de strijd aan gaan. Ik heb wel al bewust de laatste tijd erg weinig gesnoept enzo. Dus dat beginnetje is er. Nu nog actief op de home-trainer.....
Alleen moet ik de tijd nog even goed weten te vinden......
Maar eh, wandelen en fietsen doe ik ook al weer veel. Deze week voor het eerst weer op de fiets naar de winkels geweest, dat is voor mij toch weleven een eindje, zo'n half uur fietsen naar het volgend dorp...... Maar ik merk wel dat mijn conditie al weer stukken beter is daardoor!!!

Succes allemaal!!
Liefs Hilma

Verdorrie, een heel bericht getypt en weg is de tekst als ik het wil plaatsen

Ik wil dus ook 20 kg afvallen en begin maandag a.s. met SB (het eerste boek, lekker streng!).

Ik sport al drie weken (hardlopen) en voel me daar goed bij (fitter). Ik was ook al aan het lijnen begonnen maar er gaat geen gram af. Volgens mijn man en ouders komt dat omdat ik te weinig eet (huh??).

Dus meiden, succes allemaal!! We gaan er voor!!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan