Kilo's...

ach als het een dagje snoepen is kan het toch geen kwaad. ben je morgen des te gemotiveerder. ik heb mezelf net aan een stuk kaas tegoed gedaan.....
was ook niet de bedoeling maar ik had zo'n trek.
Ik ga vanavond als manlief eris gewoon een rondje buiten hardlopen.

maar ik was gisteren ook zo blij, de weegschaal geeft nu 75,9 aan. Niet dat ik nu veel ben afgevallen vorige week. Maar op een of andere manier doet die 5 in het getal iets...

vrijdag gaan we op vakantie naar Frankrijk.. dan wordt het lastig, met al die lekkere kaasjes daar... nu nog maar even niet aan denken.

Ben wel blij met dit topic, er zijn er gewoon meer die nog teveel kilo hebben. ik hoor om me heen echt van die verhalen, ohhh je geeft BV, fijn dan ben je meteen weer dun... nou ik weet niet hoor, maar ik moet er rete veel voor doen om er een kleine kilo per week af te krijgen. heb niet het idee dat BV geven hierin helpt. In tegendeel zelfs. denk ik. Als ik FV zou geven zou ik kunnen lijnen, nu kan dat niet.

Hoi, ik ben van het zomerforum, maar vind het altijd leuk om bij anderen rond te neuzen

Griebelbaby: het is juist harstikke goed om niet zo heel veel tegelijk af te vallen, zeker bij BV. Je productie gaat achteruit als je te snel, teveel afvalt. Het is beter zo rond een pond per week af te vallen, maar zeker niet veel meer. Ik weet het, het duurt dan veeeeeeeeeel langer. Ook ik ben nog lang niet bij mijn streefgewicht. En mijn dochtertje is volgende week al een half jaar, en krijgt nog steeds volledig BV.... Ik heb ook weleens gedacht: Hup, een fles erin. Kan ik tenminste Sonja Bakkeren. Maar ja, vind dat dan weer te ver gaan.

Dames, heel veel succes met jullie lijnpogingen, en ik lijd (en lijn) in stilte met jullie mee!!!

Simone

hoi hoi
ik ben ook nog steeds te zwaar,al ben ik door al het rennen en vliegen al behoorlijk wat kilo,s kwijt.
maar ik wil er sowieso nog 10 kwijt,maar echt lijnen doe ik niet want als ik er alleen al aan denk krijg ik hoofdpijn en honger,hahaha.
ik doe nu elke dag buikspieroefeningen en dat gaat hopelijk wel helpen.
mijn man vindt het goed zo,maar zelf wil ik de flubberbuik weg hebben.niet dat het nog heel strak zal worden na 6 kids maar ga wel m,n best doen.
succes he allemaal
liefs sil

Geen nieuwe weegberichten vanuit hier maar wel een vraagje.

Als ik strakjes echt met lijnen begin, vind ik dat er in het weekend wel een kleine "beloning" af moet/kan want anders ga ik het echt niet volhouden.

Dus: wie heeft er goeie tips voor iets lekkers om te eten dat niet al te vet/calorierijk is??

Groet, Juul

jee... gelukt!
Volgens mij deed ik elke keer hetzelfde, maar hij staat er!

Ik ben vandaag alweer stiekum op de weegschaal gaan staan en er is nu al bijna een kilo van af, maar zondag weer de echte update!

@  Juul: Ik weet niet aan wat voor iets je denkt maar voor in het weekend vind ik het lekker om ovenfrietjes te maken. Wat ook lekker is en niet al te vet/ calorierijk is een pitabroodje gevuld met kipfilet, tauge en ananas en wat tzaziki er over...
Ook zou je bijvoorbeeld een keer in het weekend 's avonds iets kunnen nemen voor de tv ofzo. Een glaasje wijn of een snack... Ik vind die nieuwe mini craquottes lekker.

Succes allemaal!

hihi, ik kan me vaak ook niet beheersen en ga dan ook stiekum al op de weegschaal staan. vaak geeft ie steeds hetzelfde aan... maar mag oo kpas eind van de week in het weekend HET weegmoment nemen.

tot nu toe gaat het zowel vandaag als gisteren erg goed!
heb gewoon nog niet gesnoept!!!

Terug
Bovenaan