Kilo's...

Heb nog even bij de mijne gekeken en mijn code is een stuk langer... wellicht heb je niet de hele code gekopieerd?

Even kijken of die van mij nog lukt...

Groet, Juul

Ben nog niet begonnen met lijnen, maar wil eerst beginnen met opletten dat ik niet zoveel snoep... dat is bij mij de grootste boosdoener, denk ik.
Ik wil eigenlijk meer mijn omvang verminderen, dan mijn kilo's, want ik hoef maar 4 kg kwijt om terug te komen op het gewicht dat ik had toen ik net zwanger was. En dat past bij mijn lengte.

Heeft iemand tips om zsm weer een strakkere buik te krijgen? Dan kan ik des te sneller weer mijn lekkere wrangler curved  body spijkerbroek aan... die mis ik best wel...

Groet,

Esther

p.s. het werkt ook om gewoon op de ticker te gaan staan en die te kopiëren en in je reactie te plakken, zie hieronder....

Ik heb een poging gedaan maar helaas lukte het me niet om de banner te kopiëren. Moet ik nog effe voor gaan zitten.

In ieder geval: 92 kg vanochtend. Nog 20 te gaan!!

Groetjes,
Rosanne

dan maar zo, idd gewoon op gaan staan en gekopieerd.

succes allemaal:p

Oh, heb ik weer... Heb ik de moed bijelkaar geraapt om op die verschrikkelijke weegschaal te gaan staan, om ook zo'n ticker te gaan maken (vol goede moed), doet mijn weegschaal het niet !!!!!!!!!!  Fijn die dingen op batterijen,... maarja wat wil je als er al héél lang niet meer opgestaan hebt, ... hahaha.... hij is bijna verroest !!!!!
Nou, ik probeer het gevoel vast te houden en vanmiddag batterijen te kopen en het morgenochtend opnieuw te proberen.

Nou, dames... houden jullie mij in de gaten  ... dat ook ik binnenkort met de 'billen bloot' ga!!!!

Liefs, Annette

Hallo

Ik was 84kg toen ik ging bevallen, ik ben nu 67 em moet nog 1 kilo af. Ik heb 6 kilo overgehouden van mijn eerste zwangerschap. In totaal dus nog 7 kilo.
Ik heb ook net gekeken op de site waar je je gewicht kan uitrekeneng en met 61kg zit ik goed de rest is te veel.

Ik ben bevallen met een keizersneden dus moest ff rustig aan doen maar nu lekker sporten, veel buikspieren trenen. Veel wandelen met de kinderen,ik ben 3 weken geleden begonen met sporten 3x in de week, ik let op wat ik eet en probeert niet zo veel snoepen. Ik ben niet zo diet mens dus moet de kilo's op andere manier afkrijgen.Ik val nu 2 weeken geen grametje af maar mijn buik word welwat platter. Ik kan mijn oude spijkerbroek aan dus ben nu al tevreeden.

Niet vergeten 9 maanden zwanger en 9 maanden odzwangeren !!!!!!!!

Bij zw. gym heb ze ons gezegd zelfs  9-12 maanden voor dat we de oude zijn, we hebben nog even de tijd toch?

Suc6 iedereen met het de kilo's

Terug
Bovenaan