Kilo's

Hey,

Ik heb ook nog z'n kwabje zitten maar dat is neit het enige. Helaas. Ik heb weer voor de eerste keer op hmijn paard gezeten en hop dat het nu weer iets beter gaat met de kilo's kwijt raken. Maarja met BV blijft het moeilijk om te lijnen.

Iedereen succes

Zo. Ben net terug van de sportschool. Heb een afspraak gemaakt voor een fittest as woensdag. En het nieuwe lesrooster meegenomen. Ik ga fitnessen,  pilates, zumba en, als ik weer wat conditie heb, spinning doen. Verder hebben ze elk uur een 'buikspierkwartier'.
Verder heb ik maar weer eens gezonde boodschappen gedaan. Fruit, sla, mager broodbeleg, volkorenbrood, optimel yoghurtdrink, magere yoghurt, Kellogs K. Eehm... oja... en de bastognekoeken waren in de aanbieding. Voor mijn man dus he.

frusterend is het!
ik weeg ook nog maar 2 a 3 kilo als voor de zwagerschap maar inderdaad je lijf is zo verandert.
idd bredere heupen lijkt het wel, mijn broeken kunnen nog lang niet dicht, buik slapper en borsten slapper (en maar zeggen dat bv je borsten niet verandert)
maar goed we hebben er iets moois voor terug, nu de rest nog!
groetjes marielle

JAAAA nog een kilo te gaan!

En draag inderdaad nog steeds positiebroeken, mijn buik is echt groter geworden en pas mijn oude broeken gewoon niet meer... snik snik.
Ik wil trouwens binnenkort skeelers kopen en lekker gaan skaten! en denk dan maar wat buikspieroefeningen erbij anders kom ik nooit van die buik af!
Maar inderdaad je hebt er wel iets moois voor terug!

Liefs Sabina

bijna al mijn eigen broeken pas ik weer, maar echt mooi vind ik ze niet echt meer staan.
je lichaam is toch verandert he!

mijn probleem is dat ik mijn bloesjes niet pas. mijn borsten zn nog zo groot door de bv!

Ik draag ook heel ander soort kleding dan vroeger. Niet alleen omdat ik zwaarder ben geworden en dus meer te verbergen heb. Maar ik ben ook veel ronder. (heupen, billen borsten)

Maar goed... Net terug van de sportschool. Ik heb een nieuw schema gekregen met veel cardio en buikspieren. En ook oefeningen om de rug weer wat sterker te maken. Verder ga ik daar pilates en zumbaa doen. En wellicht ook spinning.

En vanaf volgende week ga ik ook naar babyzwemmen. Iemand daar toevallig ervaring mee?

hoi

ik ga bijna elke week babyzwemmen, erg leuk voor die kleintjes
alleen zelf is het niet echt actief hoor, lekker liedjes zingen en wat rondlopen en draaien in het water.
ik zit er met het jongste kindje, ze vind het wel lekker want ze lacht af en toe maar veel meer reactie krijg ik nog niet helaas.
ach dat komt vanzelf wel als ze wat ouder is!
wel goed bezig jij hoor met je sporten, knap hoor!
groetjes marielle

Terug
Bovenaan