Kilooooos

Ik ben bij mij vorige zwangerschappen ruim 25kg aangekomen. Nu heb ik mijzelf voorgenomen om het deze keer in de hand te houden.
Nu zijn we 21 wkn zwanger en 4,5kg gegroeit! Wat zijn jullie ervaringen??? Ik weet niet zo goed of het nu goed gaat, of dat ik weer te snel groei!
Alvast bedankt,

Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook zeker 20 kilo aangekomen. Drie maanden na de bevalling zag je er gelukkig niets meer van.
Maar nu ben ik pas 1100 gram aangekomen. Dat zal snel meer worden want de eetlust is weer terug!

De vorige keer was ik totaal 12 kilo aangekomen. Waarvan 8 voor de 20 weken, en 4 in de laatste maand. Ik liep wel bij een diëtist in de tweede helft van de zwangerschap.
Tot nu toe bij de vk totaal 3 kg aangekomen, maar ik ben net terug van vakantie en durf nog niet op de weegschaal te gaan staan. Dus ik heb geen idee hoe het er nu voorstaat :-S

Ik was de vorige zwangerschap zo´n 23 kilo aangekomen, met het motto: ik word toch dik, dus (vr)eten maar! Hihi, dat heb ik geweten. Ik had helaas ook zwangerschapsdiabetes, dus dat werkte ook niet echt mee in de kilo's.
Ik ben nu al weken op 'dieet' en volgens mij helpt dat wel, ik ben nu zo'n 4 kilo aangekomen. Ik hoop het zo vol te houden!

Ik ben nu ongeveer 2 kilo aangekomen! Mijn idee is als ik gewoon eet wat ik normaal ook doe dan komt er alleen aan wat noodzakelijk is! ( hoop ik dan maar) haha...

Terug
Bovenaan