Kilooooos

Ik ben nu in totaal 2,5 kilo aangekomen.
Ben nu 21+5...

Vorige zwangerschap 9 kilo in totaal en na de bevalling 12 kilo eraf dat wauwel een prestatie moet ik zeggen....
Ik was toen wel van mezelf een stuk zwaarder als nu..

Ik loop bij de diëtiste omdat ik in de laatste 2 jaar 16 kilo ben afgevallen heb ds wel een speciaal menu waar ik me aan moet houden,probeer ook zo min mogelijk te snoepen,maar dat is lastig zit al bijna 5 weken thuis en dan is het aantrekkelijker om de kast in te duiken.

Maar gewoon volhouden en hopen dat het niet de spuigaten uitloopt des te sneller zijn de kilo's er weer f na de bevalling....

Ik was 3 ons aangekomen, maar afgelopen week ook ineens 1,5 kg afgevallen... Sta dus nog 1,2 kilo in de min.

Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik in totaal 9 kilo aan en na een dag of 5 was ik al meer kwijt dan ik in totaal was aangekomen. Nou moet ik zeggen, ik kon ook wel wat missen ;-)

Volgens mij kwam ik bij de eerste zwangerschappen rond de 30 weken ineens behoorlijk wat aan, op het einde viel het (bij mij) weer mee.

ik ben al 8 kilo gegroeit helaas....
maar maak me er maar niet zo druk over...1 week borstvoeding en de kilos vliegen er weer af:D
nee ff zonder gekheid...ik let wel op wat ik eet....dat komt ook omdat ik nog erg gauw misselijk ben...en ik weet uit errvaring dat ik binnen niet al te lange tijd last krijg van maagzuur....

Vorige keer ben ik 16kg aangekomen, maar helaas was nog niet alles eraf (was ook na 6 maanden alweer zwanger...). Nu 2 kg erbij sinds het begin van de zwangerschap.

ik ben in het begin van de zwangerschap 7 kilo afgevallen en nu ben ik 2 kilo over me oude gewicht heen.. dus eigenlijk pas 2 kilo aangekomen,, maar als je die kilo's rekent die er afwaren intotaal 9 kilo aangekomen. vind het niet heel erg. ben gelukkig slank zwanger!!!

Ik vind het ook verschrikkelijk, die kilo's...
Was eigenlijk de jaren voor m'n eerste zwangerschap alleen maar aan de lijn en kan eigenlijk alleen streng lijnen of helemaal niks en aangezien streng lijnen nu niet mag.......

Ik ben nu iets van 3,5 kilo aangekomen. Maar dat is wel een beetje scheef want ik ben de eerste 3 maanden bijna 2 kilo afgevallen. Ik zit nu 1,5 kilo boven me gewicht voor ik zwanger werd. Me buik is wel al flink gegroeid en afgelopen week was ik ineens 1,2 kilo aangekomen dus ben benieuwd hoe de overige 18 weken gaan worden

Terug
Bovenaan