kilo's

Ben (ook naar aanleiding vorige topic) wel nieuwsgierig hoeveel jullie zijn aangekomen.
Ik ben 24 weken en 10 kilo aangekomen. Zou het graag anders zien, maar het gaat aardig hard!

@miekje82
whauw meid sorry maar ik ben jaloers!!!
ik ben nu 23 weken zwanger en al 20 kg gegroeid.
ik voel me soms net een oempaloempa, hihi

heb je er last van?
in je bewegingen of slapen.
hoe je t ook went of keert, het kan erg vervelend zijn.
dat is zeker

liefs
smooty

Hier nog steeds onder gewicht van voor de zwangerschap en nog steeds geen buik. Dacht van de week toch echt 3 kilo aangekomen te zijn van de 6 die ik kwijt was maar is weer 1,5 vanaf. Dus nog steeds 4,5 kilo onder het startgewicht. Nu is dat op zich natuurlijk een genot, maar zou zo graag een zwanger buikje willen. maar ja je kan niet alles hebben he? De kleine groeit in ieder geval wel heel erg goed en is volgens de huisarts een flinke baby. Dus wacht ik maar af of ik ooit nog aan de zwangerschapskleding moet.
Heel veel sterkte in ieder geval met de kilo's maar die gaan er ook wel weer vanaf toch?

Inmiddels hier 7 kilo aangekomen maandag 24 weken. Bij floortje was ik al ruim 10 kilo aangekomen met deze termijn dus ik vind het wel best.
Maar we zijn er nog niet dus er zal nog wel wat bijkomen ik zie het wel als mijn manneke maar gezond op de wereld komt.
Die kilo's werk ik erna weer af!!!
Heb wel een heel mooi buikje al zeg ik het zelf.

gr louise

Ik ben vandaag precies 26 weken zwanger en ben nu ongeveer 1 kilo aangekomen. Ben in het begin 3 kilo afgevallen en het duurde lang voordat die er weer aan waren. Met een week of 12 kon je echter wel al duidelijk zien dat ik zwanger was, dus best tegenstrijdig. Ik ben reuze benieuwd hoeveel kilo er nog aan gaat komen....

Gr Ingrid

Ik ben vandaag 23 weken, en ben nu 7 kilo aangekomen.
Bij mijn zoontje heb ik niet meer gewogen zoveel kwam ik ieder week aan.
Na de bv zat er nog 21 kilo aan en vond dat zo erg!
Daarna met lijnen waren er 10 kilo's vanaf en nu ben ik dus benieuwd wat ik nu aankom.
Kijk wel uit met eten, niet lijnen ofzo, maar probeer voornamelijk niet te snoepen e.d.
Alhoewel dat heel moeilijk word nu, heb zo giga zin in snoep.

Liefs Marina

Hoi,

Geen idee hoe ik het doe, maar nu 25 weken zwanger en pas 4 kilo aangekomen. Van de week weer gewogen en pas 2 kilo meer dan 4 weken geleden en dat had ik echt niet verwacht, heb namelijk de laatste weken enorme vreetbuien.
Ik hoop wel dat het zo een beetje doorgaat, en dat ik niet ineens ga utischieten.

groetjes
Vanessa

Hallo,

Vandaag precies 26 wk zwanger en net gaf de weegschaal aan dat ik 4.8 kilo ben aangekomen.

Liefs tamjo

Terug
Bovenaan