kilo's

hoihoi,

Gisteren 23 weken zwanger en ik ben 6 kilo aangekomen.
Tjemig Smooty jij ook 23 weken zwanger en al 20 kilo aangekomen en heb je er last van of is het te doen, ja het is toch niet anders maar wat een verschil zeg.

Groetjes Dianne

Hoi, ik ben vandaag 26 weken en ben 9 kilo aan gekomen. Buikje begint de laatste weken echt goed te groeien, dus er zullen ongetwijfeld nog vele kilo's volgen, haha.

@dianne en MJ
als ik dit zo lees voel ik me echt meer een mega lama hahahaha.
t kind kan straks direct naar de kleuterschool denk ik. poehe.
Ik voel me toppie, bloeddruk is super netjes.
eet ook niet erg veel meer. en heb eigenlijk ook vooral een mega buik. geen dikke toet of armen.
wel ietsie meer bekleding op de billetjes, maar echt vooral een enorme buik.
Kan me er niet echt druk om maken. zolang de vk dat ook niet doet, ik ook niet.

liefs smooty

ik ben nu 23,5 weken en momenteel wel 5 kilo zwaarder dan eerst :D
heb tot 18 weken onder mijn gewicht gezeten en ineens zit ik er 5 kilo boven.... buikcentimeters groeit hard.... zo was ik 4 week terug 90 centimeter en gister bij mama gemeten en toen was het 98 centimeter :D

Hi meiden, 24 weken en 9 kilo zwaarder..... hoop dat het gaat stagneren en dat de baby van mijn eigen spekkies gaat snoepen ;-) ipv nieuwe creeert!
groeten, Joyce

hahah joyce hoop ik ook elke keer (nu weer) Maar helaas ging het de vorige keer van kwaad tot erger (kwam ongeveer 2 kilo per week aan op t einde)
nu doe ik rustig aan met eten. Wel voldoende maar probeer zo min mogelijk te snoepen en minder beleg op brood enzo. Denk dat het in mijn geval niet veel kwaad kan. Doe er alles aan om onder de 100 kilo te blijven deze keer (nog 9 te gaan!)

Hoi ik ben 25 weken zwanger van een tweeling ik ben nu 8 kilo aangekomen. En heb een flinke buik. 8 kilo valt nog mee maar ik moet zeker nu met de feestdagen oppassen met snoepen want incombinatie met minder bewegen zijn dat kilo 's die er niet afgaan na de bevalling dit weet ik uit ervaring
Groetjes Esther

Terug
Bovenaan