kilo's

oke dan.
ik blijf topscoorder geloof ik.
gister bij de vk geweest.
24 weken zwanger en 28 kg gegroeid.
ik moet nu laten testen op zwangerschap suiker

liefs
boedha

ik weet dat ik niet meer eet dan voor de zwangerschap. eerlijk gezegt ben ik juist erg bezig met niet te veel willen eten.
tuurlijk heb ik ook mijn chocomomenten, maar die had ik voordien ook.
beebie sparteld goed, en die extra issolatie is nu niet erg.
straks als de minimacho er is, weer lekker wandelen en fietstochten doen.
druk maken heeft geen zin, de kg zitten er nu al aan. en die test wacht ik wel even af.

ben van mezelf gelukkig vrij nuchter (geen drank in de zwangerschap) en positief.
en misschien voelen jullie je ook blij als je denkt oooooooo het valt nog wel mee bij die lama vergeleken, hihihi.

Ben vanmiddag bij de vk geweest en weer gewogen, ik zit nu weer op mijn begin gewicht. Was wat afgevallen en nu weer een beetje aangekomen.

Zolang de baby het goed doet ben ik er wel blij mee, draag genoeg gewicht al met mijn mee, maar het aankomen zal zo wel gaan beginnen. Nog 13 weken tijd zat om wat aan te komen. Heb gelukkig, soms ook niet weinig trek in eten. En een beetje een specifieke eetlust :-S

@MJ
gelukkig heb ik van mijn rug ofzo totaal geen last.
misschien is het een voordeel dat ik voor mijn zwangerschap ooit nog zwaarder ben geweeest. Is mijn lijf t gewent?!
Ik hoop ook dat t geen suiker is. dat zou betekenen dat ik "gewoon" mega hard groei.

Hoi,
Nou dat scheelt idd, misschien heb je gewoon veel last van vocht ed, suiker zou idd erg vervelend zijn, kilo's is maar gewicht, zolang jij en je kindje er geen last van hebben maakt het dan ook niet uit toch? Lijnen is nu toch niet slim, dat komt wel als je dat wolkje op de wereld hebt gezet ;-)
Liefs MJ

hoi
bij de eerste drie zwangerschappen viel ik eerst 7 kilo af en kwam er uiteindelijk maar 7 aan. dit keer ben ik in het begin 2 kilo afgevallen en tot nu toe maar drie kilo boven gewicht. moet wel zeggen dat ik in deze week er twee ben aangekomen en dat ik tot de 24e week dus maar 1 kilo was aangekomen. nu 25 weken en drie kilo extra. ben benieuwd wat de eindstand zal zijn, en tja de ene komt gewoon meer aan dan de andere. geniet gewoon van het eten en de kilos daarna ach we hebben daarna toch wel meer om ons druk over te maken.

Terug
Bovenaan