kilo's!!!!

normaal moet ik iedere week gaan wegen bij de voedingsdeskundige,maar omdat ik ziek ben geweest en met mijn bekken zit ben ik 5 weken niet kunnen gaan en heb me thuis ook niet gewogen omdat dat een vertekend beeld geeft.

ik dacht echt ik heb er 5 kilo aan zitten,viel me nog mee 1,7 kilo op 5 weken en in totaal nu bij 19+4 2,1 kilo.
Ze vond het echt goed gaan,ze zei wel nu zal het iets sneller gaan maar dat is niet erg..
Als ik maar geen kilo per week aan kom..

hoe is het bij jullie met de kilo's???

moest het gewoon even kwijt....

Ik ben de 1e 3 maanden eerst bijna 2 kilo afgevallen door het spugen en slecht kunnen eten. Nu ben ik 19+3 weken en weer 2 kilo aangekomen dus zit iets boven het gewicht voordat ik zwanger was. Had zelf ook gedacht dat het veel meer was, want mijn buik is ook al duidelijk te zien en snaaien kan ik nu echt wel haha

hey,

Ik ben nu precies 19weken en ben ook nog maar 1 kilo aangekomen hoeft van mij ook niet te snel te gaan moet er ook weer af haha en voel me er goed bij.
Mijn buik begint nu ook echt zichtbaar te worden, heb wel snoepmomenten maar denk ook goed om mijn groente en fruit. Heb nog nooit zo gezond gegeten haha.
liefs

Ik ben nu 19w3d en ben tot nu toe 3 ons aangekomen. Heel netjes dus, deze baby lijkt ook van mij te leven, net als ons zoontje!

Vanaf het begin ben ik nu 2 kg aangekomen. Ik let wel erg op mijn gewicht, ook vanwege dat verplichte weegmoment bij de vk waar ook mijn man bij staat ;)

Terug
Bovenaan