kilo's!!!!

Ik ben tot nu toe meer afgevallen dan bijgekomen. Dinsdag moet ik weer naar de vk voor controle, volgens mij ben ik wel iets bijgekomen maar geen hele kilo, het zal een paar ons zijn.
Een buikje is al een klein beetje aanwezig, maar bij mijn dochtertje was ik echt wel dikker rond de 19 weken. Moet minimaal 5 kilo aankomen, hopelijk gaat dat lukken...

Ik ben in het begin ook alleen maar afgevallen (7 kilo) en nu met de laatste controle iets meer dan een kilo aangekomen. Mijn buik begint nu wel echt te groeien, dus de volgende keer zal het wel meer zijn.
Enne, goed bezig allemaal!!

eehh...geen idee...ik wed dat ik kilos aangekomen ben...( als ik mn borsten en buik eens bekijk)
maar durf niet te gaan wegen....

ik zie na de bevallinmg wel es weer....denk wel om wat ik eet....ben gelukkig niet zon "snaaier"nu....das na de bevalling wel weer anders vrees ik...

Pff...netjes hoor. Ik ben nu zo'n 6 kg aangekomen en vind dat zelf nog heel erg meevallen (bij mijn eerste was ik nu al zeker 10 kg zwaarder: in totaal 30 kg aangekomen en na de bevalling al meteen weer 15 kg kwijt, dus veel vruchtwater waarschijnlijk)

Bij mij gaat het nu ook beginnen met sneller aankomen. Ben in totaal zo'n 1,5 - 2 kg aangekomen.
Ik voel ook dat mijn baarmoeder net boven de navel uitkomt en de kleine schopt of bokst daar nu ook. Wel grappig dat het nu ook echt zichtbaar is door de buikwand :D

Ik sta nu nog steeds op -7.5
Ben in de eerste maanden bijna tien kilo afgevallen...
Had verwacht dat ik na Tenerife me t apezuur zou schrikken op de weegschaal..maar niets was minder waar. Al met al was er met weggaan en terugkomen maar 2.5 bij...En vanmorgen was daar alweer 1.8 vanaf..hahahaha ik blijf dus beetje hangen rond de 90...
{zoals je ziet had ik ook wel wat af te vallen...maar ik voel me er prima bij. Heb overigens nog steeds weinig zin in eten als ik het zelf klaar moet maken. Dan pak ik net zo lief een broodje met kruidenkaas ofzo...ipv warm eten...}

Terug
Bovenaan