kilo's!!!!

Ik had natuurlijk al het nodige aan gewicht mee te dragen (ben te zwaar) dus heb het liever zo en dat het kindje er geen last van heeft :) Laat het dan maar van mij 'nemen' ;-)

Als je te licht bent is het een ander verhaal natuurlijk! Mijn BMI zat precies op de 30, dus ik mag maar 5 kg aankomen in de zwangerschap van de vk :(

heey ik ben in het begin veel aangekomen ,mede door het stoppen met roken,nu de laatste 2controles totaal 1.5 kilo aangekomen.maar ook bij mij groeit mn buik flink en kan niemand er om heeen hihi,trouwens deze week zwangerschapsbroeken bij de lidl en zitten superlekker!!

ik ben erg licht van mezelf dus mocht best wat aankomen. maar tot mijn grote schrik ben ik ook al 7kg zwaarder nu met 19 weken. tis de afgelopen 2 weken ook wel erg hard gegaan want heb nu ook echt wel een buik.

Ik ben nu 19+5 en ben ongeveer 5 kilo aangekomen tot op heden. Ze zeggen dat het erbij hoort, maar voor vrijdag vind ik het stiekem wel een beetje jammer want dan ga ik trouwen en had ik juist willen afvallen voor dat moment. In december zou ik weer wat op het eten gaan letten en wou ik afvallen bleek ik eind december zwanger te zijn. Nu zal ik moeten wachten met afvallen tot na de geboorte, dus nog een paar maanden geduld.

Aan alle meiden,

ik vind dat we het toch allemaal redelijk netjes doen met de kilo's..

ik was zelf ook veel te zwaar ben de latste 2 jaar 16 kilo afgevallen dus ik was heel bang om die nu met de zwangerschap er zo weer aan te hebben,gelukkig valt het nog mee.
ik houd me wel gewoon aan mijn menu's vast die ik iedere week krijg,en daardoor raak je ook niet in de verleiding om gekke dingen te eten.
wel heb ik erg veel zin in pizza...

verder aan vette hap valt het wel mee...

Bij mij is er nu in een jaar tijd iets meer als 10 kilo aangekomen, maar opzich is het ook niet zo heel erg raar. In februari 2011 ben ik gestopt met roken en in juni en september heb ik een miskraam gehad na allebei ongeveer 8 weken. ik was daar al gelijk wat van aangekomen. Daarna was ik een beetje depri, maar omdat we in september hadden besloten om in april te gaan trouwen wou ik toch in december gaan afvallen. Het is bij mij dus eigenlijk meer een samenloop van verschillende dingen geweest.

Ik ben 17 weken en ongeveer 1 kilo aangekomen...maar de ene dag zegt de weegschaal 58'8 en dan twee dagen later weer 58 dusja kan er niet echt iets van maken! Buik is nog niet aanwezig ben benieuwd waneer die komt!

Terug
Bovenaan