Kind werd zowat uit handen getrokken....

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag een verjaardag en Feline werd zowat uit mijn handen getrokken... Terwijl diegene ook geeneens op kraamvisite is geweest en geen interesse heeft getoond in ons?
En dan nog zeggen dat het beter is en dat ze toch moet wennen. Nou een verjaardag met zoveel mensen, in een vreemd huis was al genoeg indruk vond ik zo.
Raar he dat mensen het dan beter weten? Ik zei dat het toch zeker mijn kind is!

Ze is best een beetje eenkennig al, maar ze gaat vanaf 1 oktober naar het kdv voor 2 dagen, dus ze went daar gauw genoeg dacht ik zo.

Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

groetjes Maris

Hoi maris,

ik heb dit nog nooit gehad maar ik zou echt zo kwaad worden. Waarschijnlijk is van ons gezicht af te lezen dat we daar niet van gediend zijn. Goed van je dat je voor je kleine meid opkomt. Veel succes op het kdv.

groetjes van marloes

Hoi Mariska,

Heel raar dat Feline bijna uit je handen werd weggerukt, Goed dat je er iets van zei.
Ik heb het nog niet meegemaakt, maar Umut wordt ook al een beetje eenkennig.
Gisteren kwam er een oom (die Umut nog niet kent) en na een tijdje gaven we Umut even aan hem en het was meteen brullen.
Hoe oud is Feline trouwens? Umut is 4 maanden en ik wist niet dat ze dan al eenkennig werden.
Maar inderdaad leert ze het straks op het kdv vanzelf.
Volg tot die tijd je gevoel maar.
Groetjes Anneke

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt in een restaurant waar ik ging lunchen. De serveerster stelde voor dat ze Teun wel een half uurtje mee kon nemen. Ze moest toch nog pauze houden. Dan zou ik rustig kunnen eten.
Hier houd ik dus echt niet van.

Groetjes mama van Teun.

quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2007 20:54:57'));

Hoi maris,

ik heb dit nog nooit gehad maar ik zou echt zo kwaad worden. Waarschijnlijk is van ons gezicht af te lezen dat we daar niet van gediend zijn. Goed van je dat je voor je kleine meid opkomt. Veel succes op het kdv.

groetjes van marloes

Hoi Marloes,

Ik liep een beetje rood aan van woede... Ik vind het zo raar, en ik ging mezelf ook nog verdedigen, terwijl nee gewoon nee is. Maar ik vond het al heel wat dat ik het niet toeliet. Normaal laat ik wel over me heen lopen (door mensen die verder van me af staan), maar wat betreft Feline dus niet.

groetjes Mariska

quote: mamanneke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2007 21:12:26'));

Hoi Mariska,

Heel raar dat Feline bijna uit je handen werd weggerukt, Goed dat je er iets van zei.
Ik heb het nog niet meegemaakt, maar Umut wordt ook al een beetje eenkennig.
Gisteren kwam er een oom (die Umut nog niet kent) en na een tijdje gaven we Umut even aan hem en het was meteen brullen.
Hoe oud is Feline trouwens? Umut is 4 maanden en ik wist niet dat ze dan al eenkennig werden.
Maar inderdaad leert ze het straks op het kdv vanzelf.
Volg tot die tijd je gevoel maar.
Groetjes Anneke

Hoi Anneke,

Raar he! Ze worden normaal met een maand of 6 eenkennig, maar misschien komt het doordat Feline echt heel veel met mij samen is? Feline is nu 3,5 maand oud. Ik moet zeggen dat Feline niet van zwaardere stemmen houd, dat merk ik aan haar reactie.
Ik ga inderdaad mijn gevoel volgen en ik had nooit verwacht dat ik zo fel zou zijn (zie ook mijn reactie op Marloes)

groetjes Mariska

quote: mamateun reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2007 21:25:11'));

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt in een restaurant waar ik ging lunchen. De serveerster stelde voor dat ze Teun wel een half uurtje mee kon nemen. Ze moest toch nog pauze houden. Dan zou ik rustig kunnen eten.
Hier houd ik dus echt niet van.

Groetjes mama van Teun.

Hoi Mama van Teun,

Een serveerster??? Zijn sommige mensen gek of zo? Ik weet van mezelf dat ik gek ben op kinderen, maar ik heb dit echt nooit gedaan bij anderen. Zelfs bij mijn neefjes vroeg ik het aan de mama of ik hem even mocht vasthouden.

groetjes Mariska

Hey Mariska!

verschrikkelijk hé. We hadden gisteren een doop en gelukkig bleef iedereen van Rik af. Het was al druk genoeg voor ons mannetje! Ja mijn moeder heeft hem vast gehouden, maar die kent ie onderhand wel.

Zo heb ik wel eens meegemaakt dat wij op een wielerfestijn wat stonden te drinken op het terras en Rik lag lekker in zijn wagen te genieten van het weer en dergelijk (was gewoon t-shirt weer) en was er zo'n oud theewijf die even ging vertellen dat ik Rik moest onderdekken (dikke fleesdeken lag over zijn beentjes, maar blijkbaar niet ver genoeg). En ze ging dat dan ook doen (oja ik kende die vrouw niet eens!!!!). Ik zei in eerste instantie (nog netjes) dat dat niet hoefde, want Rik was ging kindje wat heel snel kouwelijk is maar sneller te warm is en ja dat is ook neit goed voor de beebs. Blijkbaar was ze het daar niet mee eens en begon ze wer met onderdekken en melde dat het afkoelde, nou toen heb ik gezegd IS HET JOU KIND OF HET MIJNE!!! DAT DACHT IK OOK, IK LAAT HEM LEKKER LIGGEN DUS ALS U HET NIET ERG VIND BEN IK ER NIET VAN GEDIEND DAT U ZO DOET. En toen ben ik weggelopen....ggggrrrrr stomme mensen af en toe!!

Dus begrijp je gevoel helemaal meid!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Terug
Bovenaan