Kind werd zowat uit handen getrokken....

Hallo,

Schoonfamillie.......helaas kan je ze nog steeds niet zelf uitkiezen.
Mijn schoonmoeder wil zich ook graag overal mee bemoeien. Als mijn man ons zoontje verschoont en zei staat er bij heeft ze ook altijd commentaar: je gebruikt veelste veel doekjes!! Och krijgt ie al weer een dure pamper aan!!
Grrr kan me er zo aan irriteren.
Ze heeft er ook een handje van om hem elke keer wakker te maken als hij moet slapen.
Laatst waren we daar op visite en me man ging hem verschonen moest hij dat van haar op een dienblad met een handdoek er op  doen!!!! Vond ze leuk zei ze!!
Zo zijn er nog wel honder dingen waar ik me aan stoor.

Ik wens iedereen succes met hun schoonfamillie

Groetjes sylvia

Ja, zoals ik al zei, er valt vaak niet zo goed met ze te praten... Ik bedoel, de eerstvolgende keer dat wij ze weer spreken zullen ze ongetwijfeld weer wat aan te merken hebben, dus het blijft een cirkeltje...

En dat van die luiers herken ik wel hoor. Volgens mij was Lotte drie maanden. "Doe je hem niet te strak?" Alsof ik na drie maanden nog geen luier kan verschonen zeg...

Lotte huilt altijd heel even voor ze in slaapt valt. (Is er een baby op de wereld die dat niet doet???) "Heb je haar wel een boertje laten doen?" is het dan, of dat soort idiote opmerkingen. Pffff, erg vermoeiend!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan