Goh, grappig hoe het onderwerp van een topic kan veranderen...
Heb onze baby nog niet aangemeld, ik was van plan dat na mijn vakantie te doen (over 1,5 week dus) Ik ga er eigenlijk blindelings vanuit dat er plek is...
Wat zijn mensen er goed in om hun mening over te laten komen als het beste en je op die manier nog aan het twijfelen te brengen ook....
Ik heb de afgelopen week ook al verschillende keren te horen gekregen: maar je blijft toch niet werken als je een 3e hebt?!
Ja, dat was ik wel van plan. Ik ben echt geen leukere moeder als ik alle dagen met mijn kinderen thuis ben. Zeker niet als mijn man ook nog eens voor zijn werk in het buitenland zit...! Ik zou tegen de muur omhoog lopen... En dat het dan extra druk is als mijn man weg is? Ja, dat is zo, maar dat hoort er dan gewoon bij en dan ben ik des te blijer als hij weer thuis is en me weer helpt met kinderen en huishouden.
Hoewel de andere twee direkt met drie maanden naar het kinderdagverblijf gingen, ben ik wel van plan om dat nu wat langer te rekken door ouderschapsverlof op te nemen. Want ik wil wel graag borstvoeding geven. (ook zo'n leuk discussiepunt )
Maar eerst na mijn vakantie (de kinderen gaan uit logeren, dus ik kom ook niet bij het kdv komende week) maar eens contact zoeken met het locatiehoofd om nr 3 aan te melden (Mijn man maakte al de opmerking: dan hebben we straks 12 jaar (bijna) bij het kinderdagverblijf gelopen!)
Groetjes, J