Ja ik moet nog een keer reageren, wij hebben zo'n zelfde situatie met gastouder als sonja 28 en zij vraag oh hoe laat heeft ze fles gehad, en hoelaat komt ze ong, nou ze weet om de ong 4 uur, soms iets eerder soms wat later.
Nou zij gevraagd vind je het erg dat ik tussendoor fruit geef, nee geen probleem kijk maar wanneer ze dan voeding wilt, nou dat vaak uurtje later dan normaal, nou of we er problemen mee hadden vroeg ze, nou nee!!!!
En onze gastouder vroeg aan ons of het erg was dat ze evt bij fles na lunch een verse voeding mocht aanbieden, zij eten warm tijdens de middag, maar dan wel als ze trek zou hebben, nou van mij mocht ze maar is rebecca nog niet in goede aarde gevallen.. Maar bij ons alles in overleg, kreeg zelfs vorige week sorry maar was 45 min later ivm dat ze nog sliep, nou ik was gig blij, je maakt haar iig niet wakker voor fles (dan drinkt ze niet), nou dan zijn wij later, nou beter dat dan een meid die het er niet mee eens is.
Dus ja ik wilde laten zien dat het ook anders kan gaan, maar heb nu ook collega die haar zoontje toevallig op zelfde dag als Rebecca geboren die zit op KDV, en daar proberen ze nu tussen elke voeding een diksapsje te geven en lopen ze te zeuren dat hij het niet wilt!!! Zij in paniek mij gebeld, ik verteld nou das extra, totaal nog niet nodig. En ze geven volleddige paniek als die kleine het sapje niet drinkt. Ja mijn coll en haar man zijn engelstalig, en zij bergijpt veel maar niet alles, dus ik ben vaak tolk, om hun wensen door te zetten.
En moet zeggen da dat bedrijf nu ook hun zoon een fles geeft om de 3,5h ipv 4 uur
Dus ja ze hebben nu aangegeven niet dat sapje te willen, en nu gewoon goed voor die kleine te zorgen, dit bedrijf staat ook aangesloten via ons bedrijf, dus eigenlijk een interne kdv, maar giga duur.