A
Anoniem
Guest
Hoi Ida,
Wat een mooie naam voor je topic zeg! Geweldig!
Ik ben dus wel gelovig. En ook ik merk dat het me veel doet hoe er in dit topic word geschreven. Ik respecteer jullie allemaal laat dat voorop staan.
Voor mij/ons is God als een Vader, Die voor Zijn kinderen zorgt!
Precies zoals Ida ook beschreef!
Ik denk niet dat ze specifiek doelde op jullie of niet christenen, die ik-gericht zijn.
Maar ik denk wel dat jullie het met me eens zijn dat het er in de maatschappij steeds individualistischer aan toe gaat.
Ik kan me ook zo goed voorstellen dat (zoals veel van jullie ook) zeggen weinig van een God te merken omdat er zoveel ellende is.
Maar ik geloof dat God daar ook verdriet van heeft. Nog meer dan wij zelfs.
Wij mensen maken er zelf zo'n ontzettende rotzooi van.
En ondanks dat...houdt Hij zo onnoemelijk veel van ons.
Ik zou het jullie allemaal wel willen geven, omdat het je leven verrijkt!
Maar ja, dat kan ik niet!
Ik hoop en bid elke dag of mijn kind Hem mag leren kennen zoals ik God ken!
En Ida, ik heb dezelfde angst als jij. Toch mogen we vertrouwen dat God onze kinderen in Zijn handen houdt!
Dat geeft wel rust!
Wat een mooie naam voor je topic zeg! Geweldig!
Ik ben dus wel gelovig. En ook ik merk dat het me veel doet hoe er in dit topic word geschreven. Ik respecteer jullie allemaal laat dat voorop staan.
Voor mij/ons is God als een Vader, Die voor Zijn kinderen zorgt!
Precies zoals Ida ook beschreef!
Ik denk niet dat ze specifiek doelde op jullie of niet christenen, die ik-gericht zijn.
Maar ik denk wel dat jullie het met me eens zijn dat het er in de maatschappij steeds individualistischer aan toe gaat.
Ik kan me ook zo goed voorstellen dat (zoals veel van jullie ook) zeggen weinig van een God te merken omdat er zoveel ellende is.
Maar ik geloof dat God daar ook verdriet van heeft. Nog meer dan wij zelfs.
Wij mensen maken er zelf zo'n ontzettende rotzooi van.
En ondanks dat...houdt Hij zo onnoemelijk veel van ons.
Ik zou het jullie allemaal wel willen geven, omdat het je leven verrijkt!
Maar ja, dat kan ik niet!
Ik hoop en bid elke dag of mijn kind Hem mag leren kennen zoals ik God ken!
En Ida, ik heb dezelfde angst als jij. Toch mogen we vertrouwen dat God onze kinderen in Zijn handen houdt!
Dat geeft wel rust!