Kinderstoel baby 6 mnd

<p>Hallo!</p><p>Onze kleine meid is nu ruim 6 maanden.</p><p>We willen graag een kinderstoel zodat ze bij ons aan tafel kan zitten en goed rechtop zit wanneer zij brood of iets dergelijks gaat eten.</p><p>We hadden bij de prenatal de Stokke tripp trapp en prenatals eigen merk kinderstoel gezien.</p><p>Prijsverschil in totaal met babyzit etc etc is hierin al €200!!</p><p>Bij de prenatal was de verkoopster natuurlijk extra lovend over de Stokke maar had het idee dat ze deze te graag wilde verkopen omdat die in totaal op €306 uitkomt..</p><p>Iemand die oprecht advies heeft over een kinderstoel, welk merk dan ook!??</p>

Hoi!
Wij hebben een stokke tripp trapp. Maar wel van marktplaats geplukt, die dingen zijn volgens mij onverwoestbaar. Je kunt alle accessoires voor deze stoel ook makkelijk van marktplaats halen. Dat scheelt je sowieso een hoop geld. (Wij waren voor tripp trapp, newborn set en babyset met blad en kussen ongeveer 125,- kwijt via marktplaats)
Maar kan natuurlijk zijn dat jullie alles liever nieuw hebben,  dan heb ik geen advies over een andere kinderstoel. ?
Succes ermee!

Tja wij hebben de stokke en kan er alleen maar lovend over zijn. Ik kan je wel aanraden eens tweedehands te kijken scheelt veel in prijs en de stoelen zijn onverwoestbaar. 

Wij hebben ook de tripp trapp. Wij hebben hiervoor gekozen omdat er ook een newborn op kon, zodat onze dochter al vanaf heel vroeg bij ons aan tafel kon ‘zitten’. Ben nog steeds erg blij met de tripp trapp, nu icm de babyset en de tray. We hebben geen tuigje gekocht omdat we er toch altijd bij zitten en als ze zich ergens in verstikt, we haar er snel uit kunnen halen. Een kussentje hebben wij gewoon van mp gekocht. Er zijn zat mensen die van die kussentjes maken voor een leukere prijs dan die van stokke.  

Ik heb mijn eigen stokke trip trap, voor onze toekomstige baby boes. ( lees ik ben 30, dus zo oud is de stoel ook al) let op via marktplaats, dat je een stoel hebt geproduceerd na 2003 daar passen de associares van nu op. De baby set enz past niet op die van voor 2003!

Wij hebben de kinderstoel van Ikea, €15 en echt fantastisch! Hebben ze ook op het kdv gewoon omdat die het beste zijn. Ik zou wel gek zijn... 300 euro aan een kinderstoel uitgeven. In plaats daarvan gaan wij lekker lang op vakantie dit jaar ?
Ik weet dat iedereen op een of andere manier weg is van de Stokke (want ze kunnen hem zo lang gebruiken), maar ik vind dat ook onzin. Je kind kan toch op een normale stoel zitten als hij oud genoeg is? Deed ik zelf vroeger ook (en ik ben nog klein ook).
Ieder z'n ding. Ik doe liever iets leuks van dat geld. Succes!

Terug
Bovenaan