Kinderstoel baby 6 mnd

Ik heb de Bloom gebruikt voor onze oudste en voor onze 2e hebben we de Stokke Trip trap. Wat ik leuk vond aan de Bloom is dat het een mooie strakke design heeft, ook het materiaal blijft heel mooi. Op het dienblad wel wat krasjes maar niet storend. 
De Stokke heeft ook een mooi design alleen vind ik het jammer dat beschadigingen snel zichtbaar zijn. (Onze dreumes heeft een paar keer gebeten in de rugleuning). Ik vind de Stokke tov de Bloom wel kleiner en dus praktischer en makkelijker in gebruik, ook het schoonmaken vind ik prettiger. De Bloom heeft een leren stoelinzetje, is gewoon niet handig met een kleintje. 
Voor onze 3e twijfelen we nog, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ookeen Stokke. 

Wij hebben de stokke triptrap. Van marktplaats en helemaal perfect nog. Dus ik raad je aan gewoon daar te kijken, ze worden genoeg aangeboden met mooie prijsjes 

Wij hebben een tiamo meegroeistoel. Het design is wat minder fraai dan de Stokke en er zijn was minder accessoires voor te koop, maar daar is de prijs dan ook naar. Het is een stevig ding. 
Nu we aan het oefenen zijn met zitten in de kinderstoel, zit hij beter in de ikea stoel van 15 euro ;) ik heb het idee dat het kuipstoeltje toch makkelijker zit. 

Hier 2x Stokke. Eentje van marktplaats voor 50euro en eentje overgenomen van een nichtje. De oudste zit er vanaf 6/7 maanden al in. In het begin met een stoelverkleiner van Ikea. De jongste moet nog even groeien. Voor de eerste hapjes kan hij in de wipstoel. 
De komende jaren zitten ze er allebei nog prima op en als we de stoelen zat zijn dan gaan ze op marktplaats en waarschijnlijk verdienen we het geld dan wel weer terug?

Wij hebben een stokke tripp trapp en vinden het ideaal. Onze dochter is bijna 6 mnd en we hebben net de newborn set gewisseld voor de baby set. Je kunt hem als je kindje een jaar of 3 is altijd nog weer verkopen voor een behoorlijk bedrag. Daarnaast hebben wij ook van de Ikea voor buiten. Ruim 20 euro voor de stoel, het kussen en het dienblad. Die voldoet ook!

Wij hebben 2 tripp Trapp stoelen en zijn er erg tevreden over. Onze oudste dochter van 5 zit er ook nog steeds op en we zijn voorlopig nog niet van plan ze weg te doen. Natuurlijk kan op een gewone stoel ook, maar met deze stoelen zitten ze net wat beter. Wij hebben ook voor deze stoelen gekozen vanwege het design. Ze staan bij ons in de gezamenlijke eet/ woonkamer dus vonden het wel belangrijk dat de stoelen er een beetje bijpassen. 
We hebben ook een Ikea stoel voor erbij of als we weggaan, nadeel daarvan vind ik dat ze er niet zelf in kunnen klimmen en je blijft struikelen over de poten.
Helaas geen advies over andere stoelen.

Terug
Bovenaan