Kinderstoel baby 6 mnd

Wij hebben ook een Stokke en een Ikea stoel voor buiten. Over die poten van de Ikea stoel blijf je inderdaad wel struikelen, maar hij is goedkoop en super handig om mee te nemen.Ons 2e kindje kan ieder moment geboren worden, maar ook daar komt een Stokke voor. 

Wij hadden eerst de Ikea stoel, maar zijn toch overgegaan op de trip trap van Stokke. De Ikea stoel is op zich prima, maar in de trip trap zit hij beter, heb je meerdere accessoires en kan hij jaren meedoen. We zijn begonnen met de newborn en nu hebben we een dienblad gekocht. Wij hebben alles van marktplaats gehaald, is veel goedkoper en hartstikke goed spul. We hebben de stoel uiteindelijk zelf geverfd zodat het past bij ons interieur en we hebben via kleinmaatje een leuk kussensetje gekocht. Mijn voorkeur gaat dus uit naar de trip trap ?

Wij zijn begonnen met een Ikea stoel en heb die echt ideaal gevonden! Ook een degelijke stoel hoor, hij gaat hier alle kanten op en er is nog niks mee aan de hand. Via mijn schoonmoeder hebben we een tweedehands tripp trapp gekregen, die ben ik nu aan het schilderen en die komt van de week ipv de andere stoel. Onze zoon is nu 19 maanden. ;) Als zijn broertje of zusje geboren is (uitgerekend in augustus) dan zal ik ook eerst de Ikea stoel gebruiken als deze eenmaal toe is aan zitten. Ook omdat de Ikea stoel een iets hogere zit heeft vergeleken met de Stokke.

Terug
Bovenaan