Kinderwagen aanschaffen

Bij babypark lekker rijden over verschillende terreinen en een paar in en uitklappen, zodat je voelt hoe het gaat! Wij (ik 1.62, man 1.85) hebben de dubatti gekozen, love it. Maarja dat vinden vast velen van hun keuze. Daarom dus even gaan kijken adhv budget en wensen laten adviseren. Wij kochten de onze toen ik 10 weken was ofzo, was n goeie deal dus haha. Lekker doen wat je wil en wanneer het goed uitkomt.

Ik zou behalve naar de hoogte van de duwstang ook kijken naar de hoogte van de kinderwagenbak. Je moet hier je baby vaak in en uit tillen en dat is voor je man bij sommige wagens best laag. 

Wij hebben de dubatti. Super fijne wagen! Heel makkelijk in en uit elkaar te halen. Luchtbanden, die goed lekker rijden op elk terrein. En het handvat is met een hand te verlengen of verkorten. 

Wij hebben ook de mutsy nio. Ik ben er erg blij mee. Het is echt een mooie wagen voor een beetje een normale prijs. Het zitje kan vrij plat, dus mijn mannetje kon met 6 maanden lekker over van de kinderwagenbak naar het zitje. Hij past precies in mijn Clio. Met adapters kunnen er verschillende autostoeltjes op het onderstel geklikt worden. Wij hadden een aanbieding waarbij we een joie gemm autostoeltje erbij kregen. De moeite waard om goed de aanbiedingen in de gaten te houden! O, en nog een tip: koop de bijpassende voetenzak voor het zitje!

Wij hebben een Bugaboo Cameleon3. Ben er super blij mee, makkelijk en klein in te klappen. Ook goed op verschillende ondergronden, wij wandelen vaak in het bos bijv.
Het boodschappenmandje had misschien wat groter gemogen, maar verbaas me er toch altijd over hoeveel ik erin krijg ?

Wij hebben een dubatti. Hele fijne kinderwagen. Mijn vriend ook erg lang, koos deze uit. Enige nadeel vind ik dat je veel minder in het tasje onderin mee kunt nemen t.o.v. bijvoorbeeld Joolz. Hij rijdt wel heel soepel en wij hebben dus voor de wat grotere wielen gekozen zodat je op elk terrein kunt wandelen. 

Wij hebben de Dubatti. Hele fijne wagen. Makkelijk verstelbaar. Makkelijk in en uit klappen, en de kinderwagen bak zelf ik ook te verstellen, dus de kinderwagen bak zat bij ons altijd hoog. Zodat je niet zo ver hoeft te bukken. Buiten dat rijdt hij heel soepel . 

succes met zoeken!

groetjes

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wij hebben een Dubatti kinderwagen van Babypark. Ik vond het een hele klus om een wagen uit te zoeken, want de meeste vond ik toch te klein en daardoor niet 'mooi staan'. Daarnaast ben ik 1.78 en in heel veel wagenbakken zou ik dan mijn zoon niet zien liggen.
De verkoper adviseerde ons een Dubatti. De wagenbak is in hoogte verstelbaar en kan je ook kantelen, want voor ons goed van pas kwam met een baby met reflex. Ook de stang is in hoogte verstelbaar waarbij ik bijvoorbeeld de hoogste stand gebruik en mijn moeder de lagere. 
Qua grootte van de wagen is het ook top. Ik heb een Volkswagen Up en hij past goed achterin.

Terug
Bovenaan