Kinderwagen showen + foto!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Zijn jullie ook helemaal into het nestelen?
Wij zijn helemaal happy met onze spulletjes die we gekocht hebben.
Wij hebben de Stokke kinderwagen gekocht, maar helaas nog niet in huis in verband met de verbouwing, maar ik wil hem toch wel even showen, showen jullie ook jullie kinderwagen?

ik hoop dat het kopieren en plakken gelukt is....

Ik wil die van mij wel showen maar dan moet ik hem eerst uit de schuur plukken en een beetje poetsen en de bekleding wassen etc. hahahaha.

tja, als je zwanger bent van de tweede ......

Maar die van Stokke vind ik zelf ook de leukste! Als we nu een nieuwe moesten aanschaffen zou die het ook worden.

Groetjes,
Rosanne

mama van Quentin (bijna 3) en 24 w zwanger van de 2e

heej,

en wat voor een heb je in de schuur staan? En staat ie op internet ergens afgebeeld? Anders kun je knippen plakken :)
Ik ben heel nieuwsgierig wat andere mensen gekocht hebben!

x

We hebben alles van Maxi cosi. Dat is zo'n drie in één verhaal: maxi cosi, buggy en bak (wandelwagen). Een driewieler. maxi cosi maakt het onderstel nu niet meer maar volgens mij lijkt de Speedy SX er heel erg op.

Groetjes,
Rosanne

Hoi WY2006,

Wij hebben dezelfde kinderwagen als jullie!
Maar dan wel in het zwart.
Morgen kan ik hem ophalen.
Wat is ie mooi he....?!

Groetjes mem Gea

heej!
De onze staat al 12 weken klaar, maar we kunnen hem niet kwijt....ivm verbouwing.
In eerste instantie hadden we de groene besteld vanaf een plaatje, toen hij binnen was en we hem gingen halen vonden we hem lelijk. Dus toen hebben we de bekleding omgewisseld naar blauw.......
Ik vindt   hem ook echt super, zo jammmer datik hem hier nog niet heb staan!

xxx

Hihihihi, ik denk niet dat ik nog een plaatje kan vinden van mijn kinderwagen, hij is nu 8 jaar oud ( bij jullie vergeleken een nogal saai en ouderwets ding), maar nog wel in hele goede staat en ik ben er nog steeds erg blij mee! Hij staat al schoon en gewassen te wachten!
Ik heb voor mijn dubbele wagen, die gebruik ik ook erg veel,   een nieuwe reiswieg gekocht, heb ik ook wat nieuws!

Veel plezier allemaal met jullie spulletjes!!

Liefs Hilma

P.s. Ik heb een Mutsy kinder- en wandelwagen combi met een EasyBob autostoeltje die er ook op kan. De stof van de kinderwagen is donkerblauw met ecru, hele mooie stof, en de EasyBob is geblokt in dezelfde kleuren. Maken ze trouwens nog wel EasyBobs?

Deze hebben wij dus alleen heette het toen allemaal nog Maxi Cosi.
De kleurencombi van de maxi cosi is de kleur waarin we alles hebben.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan